رئیس دیوان عدالت اداری گفت: باید از سیاسی کاری و صدور رای براساس رابطه پرهیز و همه تلاشمان را برای تحقق عدالت به کار ببندیم.

درامر قضا باید از سیاسی کاری پرهیزکرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا از روابط عمومی دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفرمنتظری درجمع قضات، مدیران و کارکنان این نهاد قضایی ضمن آرزوی سالی موفق برای کارکنان اظهارکرد: دیوان عدالت اداری، عملکرد خوب و قابل توجهی داشته است و من از همگی همکاران به خاطر تلاشی که کرده اید، تشکر و قدردانی می کنم.
وی افزود: آمار وعملکرد دیوان عدالت اداری درسال گذشته حاکی از تلاش درخور توجه همکارانمان در بخش های مختلف قضایی و اداری بوده است، که امیدوارم این تلاش تداوم یابد و بتوانیم نسبت به جلب رضایت بیشتر مردم اقدام کنیم.
رئیس دیوان عدالت اداری با بیان اینکه رسیدگی به پرونده ها درسریع ترین زمان ممکن یکی از اولویت های دیوان است، تاکیدکرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده امکانی را فراهم آوریم که مراجعان کمتر اذیت شوند.
منتظری ادامه داد: وظیفه ماست که در رسیدگی به پرونده ها و صدور احکام قضایی با رعایت قوانین و مقررات عمل کنیم و نگذاریم آراء صادره بر غیر مدار قانون شکل بگیرد.
وی با قدردانی از قضاتی که در سالی که گذشت حتی در ایام تعطیلات نیز کار را تعطیل نکرده و نسبت به حل مشکلات مردم اهتمام داشته اند، گفت: برخی همکاران قضایی ما حتی در ایام تعطیلات نوروزی نسبت به رسیدگی به پرونده های قضایی اقدام کرده اند و در راستای راه انداختن کار مردم همت مضاعف داشته اند که جا دارد از همت عالی آنان و زحمتی که کشیده اند قدردانی شود.
وی همچنین با اشاره به راهبرد کلی نظام درسال 1395 به سخنان رهبر معظم انقلاب درمشهد مقدس اشاره کرد وافزود: معظم له نکات کاربردی و راهبردی نظام برای سال جاری را در سخنان ابتدای سال خود گوشزد کرده اند و ما وظیفه داریم درهربخش و حوزه ای که فعالیت می کنیم برنامه هایمان را بر این اساس طراحی و سازماندهی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.