قدس آنلاین - لرستان: معاون هنری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان از برپایی نمایشگاه پوستر«هنر انقلاب اسلامی» به مناسبت شهادت شهید آوینی و هفته هنر انقلاب اسلامی، از ٢٠ فروردین‌ماه خبرداد.

برگزاری نمایشگاه «هنر انقلاب اسلامی» در خرم‌آباد

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد،  مرتضی یوسفیان با اشاره به حضور ٣٠ پوستر از گرافیست‌های کشور در این نمایشگاه، عنوان کرد: مضمون این پوسترها تصاویری از خود شهید آوینی و مطالبی از هنر انقلاب اسلامی و ویژگی‌های یک هنرمند انقلابی و کارهایی است که باید انجام بدهد.

وی با اشاره به این‌که آیین افتتاحیه این نمایشگاه روز جمعه، ٢٠ فروردین‌ماه در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار می‌شود، عنوان کرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته در نگارخانه شهید هژبر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان برپا می‌شود.

معاون هنری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده شهید آوینی مبنی بر این‌که نباید بگذارید کارهای ایشان زمین بماند، تصریح کرد: ما در این نمایشگاه به معرفی شهید آوینی در قالب پوستر پرداخته و به دنبال ارائه کارهای ایشان به نسل جوان هستیم.

در پایان قابل‌ذکر است که بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان تهیه‌کننده و برگزارکننده این نمایشگاه پوستر است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.