مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی از تمدید مهلت ارسال طرح‌ها، ایده‌ها یا متون نمایشی برای ۲ بخش تولید متون و مسابقه یازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر رضوی تا ۲۵ فروردین ماه امسال خبرداد.

مهلت ارسال طرح و متن به جشنواره تئاتر رضوی تمدید شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از واحد خبر و اطلاع رسانی بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، حسین ثابت قدم وحید با اعلام این خبر افزود: طبق فراخوان مهلت ارسال طرح، ایده و نمایشنامه 15 فروردین ماه بود که بنا به تصمیم دبیرخانه و با توجه به تعطیلات نوروز و درخواست هنرمندان این فرصت به مدت 10 روز تمدید شده است.
وی اظهار داشت: یازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر رضوی در بخش های تولید متون ، خراسان، مسابقه و بین الملل برگزار می شود و عموم هنرمندان می توانند ایده ها، طرح ها و نمایشنامه های خود را با توجه به بندهای ذکر شده در فراخوان به دبیرخانه این جشنواره واقع در خراسان شمالی – شهر بجنورد –خیابان تربیت – مجموعه تئاتر شهر بجنورد – دبیرخانه جشنواره تئاتر رضوی ارسال  نمایند.
ثابت قدم وحید تصریح کرد: شماره تلفن 058322344115 دبیرخانه هم در ساعت اداری آماده پاسخگویی به سوالات شرکت کنندگان خواهد بود.
گفتنی است؛ یازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر رضوی با دبیری دکتر محمود عزیزی از 16 تا 21 مردادماه 1395 و با میزبانی استان خراسان شمالی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.