نخستین جشنواره موسیقی دانشجویان استان همدان، ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه در همدان برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره موسیقی دانشجویان همدان در اردیبهشت ماه

به گزارش قدس آنلاین از همدان ؛ سید حسین جعفری، دبیرنخستین جشنواره موسیقی دانشجویان استان با اعلام مطلب فوق افزود: استان همدان دارای ظرفیت‌های قابل توجهی در حوزه‎های مختلف هنری است که برگزاری جشنواره‎ها می‎تواند موجب شناسایی استعدادها و ظرفیت‎ها باشد.
وی با بیان اینکه جشنواره موسیقی دانشجویان برای نخستین بار است که در استان همدان برگزار می‎شود، گفت: دانشجویان دانشگاه‏‎های علمی کاربردی هنر و دیگر واحدهای آموزشی در استان دارای استعدادهای قابل توجهی هستند که این جشنواره به همین منظور برگزار می‎شود.
دبیر نخستین جشنواره موسیقی دانشجویان استان همدان خاطرنشان کرد: نخستین جشنواره موسیقی دانشجویان استان همدان 19 و 20 اردیبهشت ماه سال جاری در همدان برگزار می‎شود.
وی با بیان اینکه این جشنواره در چهار بخش برگزار خواهد شد، افزود: نخستین جشنواره موسیقی دانشجویان در بخش سازهای مضرابی، سازهای کششی، سازهای بادی و سازهای کوبه‎ای برگزار خواهد شد.
جعفری با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به صورت لوح‌فشرده تا هشتم اردیبهشت است، گفت: دانشجویان هنرمند در حوزه موسیقی برای شرکت در جشنواره همراه با اثر باید کپی کارت دانشجویی خود را نیز ارسال کنند.
وی اظهار کرد: این جشنواره در دو بخش نوازندگی و آثار پژوهشی برگزار می‎شود و مقالات ارسالی باید در قالب مقالات علمی و پژوهشی باشند.
دبیر نخستین جشنواره موسیقی دانشجویان استان همدان با اشاره به اینکه دانشجویان آثار خود را به مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد یک همدان ارسال کنند، خاطرنشان کرد: دانشجویان هنرمند در حوزه موسیقی برای اطلاع بیشتر از چند و چون جشنواره می‎توانند با تلفن 34291166 تماس بگیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.