قدس آنلاین- تبریز: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز از آغاز فرایند تبدیل به احسن تاکسی‌های فرسوده تبریز از امروز خبر داد.

آغاز فرایند نوسازی تاکسی‌های فرسوده تبریز / ثبت‌نام بیش از ۳ هزار نفر

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، پرویز عباس‌نژاد گفت: تاکنون 3 هزار و هفت نفر از مالکان تاکسی‌های فرسوده کلانشهر تبریز در طرح تبدیل به احسن این تاکسی‌ها ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: طبق اولویت‌بندی صورت گرفته 780 نفر از ثبت‌نام کنندگان در فروردین‌ماه و مابقی نیز در سایر ماه‌های نیمه نخست سال‌جاری مراحل تبدیل به احسن تاکسی‌های فرسوده را انجام خواهند داد.

این مسئول تاکید کرد: تمام 780 نفر اولویت اول که از طریق پیامک به آنها اطلاع‌رسانی شده است از امروز با مراجعه به سازمان تاکسیرانی نسبت به طی روند نوسازی تاکسی‌های فرسوده اقدام خواهند کرد.

عباس‌نژاد افزود: طبق پیگیری‌های صورت گرفته پیامک‌های ارسالی توسط تعدادی از مشمولان اولویت اول به دلایل مختلف وصول نشده است که مقرر شده از طریق تماس تلفنی به اطلاع آنها نیز رسانده شود، همچنین رانندگان ثبت‌نام کننده می‌توانند برای پیگیری ثبت‌نام و مشخص شدن اولویت خود به سازمان مراجعه کنند.

وی از تمام مالکان تاکسی‌های فرسوده‌ای که تاکنون ثبت‌نام نکرده‌اند، درخواست کرد: با استفاده از فرصت پیش آمده برای استفاده از تسهیلات موجود در اسرع وقت از طریق دفاتر پیشخوان دولت برای ثبت‌نام اقدام کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.