۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
کد خبر: 366533

مدیر کل اداره موزه‌ها و اموال منقول فرهنگی تاریخی کشور با اشاره به حضور رئیس موزه لوور فرانسه در کشورمان به دستاوردها و فواید فرهنگی حضور جان لوک مارتینس در ایران پرداخت.

 سود سفر رئیس موزه «لوور» به ایران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، محمدرضا کارگر - مدیر کل اداره موزه‌ها و اموال منقول فرهنگی تاریخی کشور از ورود جان لوک مارتینس (jean lucmartines) رئیس موزه لوور فرانسه به کشورمان خبر داد و به تسنیم اظهار داشت: حضور جان لوک مارتینس (jean lucmartines) در ایران نشانه بسیار خوبی است تا فعالیت‌های فرهنگی کشورمان فارغ از روابط سیاسی ادامه و تقویت پیدا کند.

وی با تشریح اهمیت حضور رئیس موزه لوور فرانسه در ایران توضیح داد: موزه لوور فرانسه یکی از کهن ترین و مشهورترین موزه‌های جهان به حساب می‌آید که دارای آثار متنوع تاریخی و فرهنگی بسیاری است.

مدیر کل اداره موزه‌ها و اموال منقول فرهنگی تاریخی کشور با بیان اینکه یکی از بخش‌های مهم موزه لوور فرانسه نیز مربوط به آثار هنر و تمدن کشورمان است، گفت: حضور جان لوک مارتینس (jean lucmartines) رئیس موزه لوور فرانسه در ایران در جهت گسترش و بست همکاری‌های فرهنگی و موزه‌ای ایران و فرانسه در کنار روابط رسمی این دو کشور صورت می‌پذیرد.

کارگر از مهمترین اهداف سفر جان لوک مارتینس (jean lucmartines) را آموزش مفاهیم موزه‌ای، کسب تجربه از دانش موزه لوور، تبادل کارشناسان موزه‌ای ایران و فرانسه و برگزاری نمایشگاه‌های تمدن و فرهنگ بین موزه ملی ایران و موزه لوور فرانسه عنوان کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.