قدس آنلاین - ایلام: مدیرکل بحران استانداری ایلام گفت: بر اثر سیل شب و روز گذشته در ایلام، یک نفر ناپدید شد و ۳ نفر نیز در محاصره آب قرار گرفته که لحظاتی پیش نجات یافتند.

یک ناپدید و سه گرفتار؛ حاصل سیلاب ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، احمد کرمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با بیان اینکه بارش بی سابقه باران در شب و روز گذشته در سطح استان خساراتی برجا گذاشته است، اظهارداشت: بیشترین خسارات وارده در حوزه جنوبی استان رخ داده که فرمانداران و بخشداران در حال برآورد میزان خسارات هستند که میزان دقیق آن پس از ارزیابی کامل اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در شب و روز گذشته دهلران با 141 میلی متر بیشترین میزان بارش را داشته است، افزود: شدت بارش باران در این شهرستان به حدی بوده که تنها در مدت یک ساعت بیش از 50 میلی متر اندازه گیری شده است.

مدیرکل بحران استانداری ایلام از ناپدید شدن یک زن در منطقه میمک در اثر سیل خبرداد و خاطر نشان ساخت: گروه های امداد و نجات در حال حاضر در جستجو برای یافتن این زن هستند.

احمد کرمی همچنین به محاصره شدن 3 زنبوردار در منطقه هلیلان اشاره کرد و افزود: این 3 نفر از عصر دیروز در اثر سیلاب در مسیل رودخانه سیمره محاصره شده و علی رغم تلاش متعدد نجات گران، نتیجه ای حاصل نشده که نهایتاً برای نجات آنان از استان کرمانشاه تقاضای بالگرد نمودیم که یک فروند بالگرد هلال احمر به منطقه اعزام شده و لحظاتی پیش این افراد از محاصره سیل رهایی یافتند.

وی با بیان اینکه این زنبورداران از شهرستان سقز استان کردستان به این منطقه آمده بودند، یادآور شد: جا دارد که از رئیس امداد و  نجات جمعیت هلال احمر کشور آقای دکتر چرخ ساز، کاپیتان ندایی خلبان بالگرد امدادی، فرماندار چرداول، بخشدار منطقه و دیگر اهالی هلیلان که به یاری این افراد شتافتند، صمیمانه تشکر و قدردانی نماییم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.