مدیرکل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه هدف از برگزاری دومین کنگره ملی شعر ایثار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: اختتامیه این کنگره در اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ برگزار می‌شود.

اردیبهشت ماه؛ برگزاری اختتامیه کنگره ملی شعر ایثار

 به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم،حسینعلی بیات با بیان اینکه اختتامیه دومین کنگره ملی شعر ایثار اردیبهشت ماه سال 95 برگزار می‌شود، گفت: این کنگره با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دو بخش بزرگسالان، کودک و نوجوان و بخش ویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، پذیرای آثار شرکت‌کنندگان در این حوزه است.

مدیر کل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: داوری آثار هنرمندان توسط مرتضی امیری اسفندقه، مصطفی محدثی خراسانی و رضا اسماعیلی، اعضای هیئت داوران که از شاعران و اساتید برجسته و پیشکسوت هنر شعر کشور هستند انجام می‌شود.

مدیر گروه تلویزیونی شاهد با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران در نظر دارد بر اساس کیفیت آثار ارسالی به دبیرخانه دومین کنگره ملی شعر ایثار در بنیاد شهید و امور ایثارگران، آثار راه یافته به مرحله نهایی را در قالب کتاب مجموعه شعر ایثار منتشر کند، گفت: 209 شاعر در بخش بزرگسالان و 25 شاعر در بخش کودک و نوجوان آثار خود را به دبیرخانه این کنگره ارسال کرده‌اند که در مجموع تعداد 892 اثر در بزرگسالان و 89 اثر مربوط به کودک و نوجوان در حال داوری و ارزیابی هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.