معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بحث سند راهبردی وزارت امور اقتصادی و دارایی در مدت زمان کوتاهی تدوین شد که در قالب محورهای معین شده در دستور کار قرار گرفته است.

سند راهبردی وزارت امور اقتصادی و دارایی تدوین شد

به گزارش قدس آنلاین، محمد شرفشاهی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی که در سالن همایش‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: بحث ایجاد تمرکز و افزایش اختیارات به استان‌ها مورد توجه دولت تدبیر و امید بوده و در وزارت امور اقتصادی و دارایی این اختیار به مدیران استانی داده شده تا با سرعت عمل بهتر و بیشتری به مردم خدمت رسانی شود.
وی افزود: موضوع مالیات و هزینه کرد آن به خواسته وزیر امور اقتصادی و دارایی به مدیران استان‌ها واگذار شده تا خود استان‌ها به شایستگی بتوانند توان مالی استانشان را مدیریت کنند.
معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزیر امور اقتصادی و دارایی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در شعار آغاز سال خود به موضوع اقتصاد مقاومتی، اثدام و عمل اشاره کردند و نقش استان‌ها در تحقق این مهم بسیار تأثیرگذار و حائز اهمیت بوده است.
شرفشاهی تصریح کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی مستقل و پویا تجربه‌های خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و در عرصه‌های مختلف با تکیه بر توان داخلی فرصت‌های خوبی را ایجاد کردیم و با وجود سختی‌ها و تحریم‌ها از شرایط و وضعیت خوبی برخوردار هستیم.
وی تأکید کرد: جذب اعتبارات ملی در حوزه بین‌المللی با هدایت مقام معظم رهبری از افتاخارات دولت تدبیر و امید است و امروز با توافق صورت گرفته شرایط برای خدمت بهتر و بیشتر به ملت شریف ایران مهیا بوده و امیدواریم که خدمت شایسته‌ای در تمامی حوزه‌ها از حمله حوزه اقتصادی داشته باشیم.
معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزیر امور اقتصادی و دارایی عنوان کرد: وزارت امور اقتصادی و دارایی 55 مجموعه مستقل در زیرمجموعه حود دارد که با تونع موضوعات بانکی، بیمه‌ای، ارزی و غیره مواجه بوده است و باید برنامه‌هایی دقیق‌تر و منظم‌تر در ارتباط با موضوعات مختلف و مرتبط با این وزارتخانه  داشته باشیم و نهایت استفاده را از ظرفیت‌های موجود ببریم.
شرفشاهی بیان کرد: بحث سند راهبردی وزارت امور اقتصادی و دارایی در مدت زمان کوتاهی تدوین شد که در قالب محورهای افزایش توان مالی، کاهش وابستگی به نفت، توسعه هدفمند سرمایه انسانی، ایجاد یکپارچه سازی سازمانی، افزایش شفافیت و سلامت مالی و غیره در دستور کار قرار گرفته است.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.