حرم مطهر رضوی در شب میلاد حضرت امام جواد(ع)، دردانه ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع) توسط عاشقان و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) گلباران شد.

گلباران حرم مطهر رضوی در شب میلاد جواد الائمه(ع) + فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی مسرور از میلاد جواد الائمه(ع) به میعادگاه عاشقان اهل بیت(ع) در میدان شهدای مشهد آمدند تا با حضور در مراسم جشن میلاد، سهمی در شادی مومنین و عرض تبریک به ساحت مقدس حضرت رضا(ع) داشته باشند.
ویژه برنامه شب میلاد جواد الائمه(ع) عصر یکشنبه با برنامه ریزی کانون فرهنگی و هنری جواد الائمه(ع) در عرصه میدان شهدای مشهد آغاز شد و متولیان این کانون سه هزار شاخه گل، شربت و شیرینی و سربندهای منقش به نام حضرت جواد(ع) را بین شرکت کنندگان توزیع کردند.
برگزاری مسابقه طبخ کیک به نام حضرت امام جواد(ع) و توزیع کیک های طبخ شده بانوان شرکت کننده در این مسابقه بین حاضرین، اقامه نماز مغرب و عشا به امامت حجت الاسلام معادی؛ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی و مولودی خوانی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از ویژه برنامه های شب میلاد در عرصه میدان شهدا بود.
همچنین به مناسبت شب میلاد امام جواد(ع) نورافشانی گسترده ای در خیابان های اطراف حرم مطهر رضوی انجام گرفت و سراسر منطقه اطراف حرم غرق نور شد.
حاضران در مراسم جشن میلاد در حالی که شاخه های گل در دست داشتند، به سوی حرم مطهر رضوی حرکت کرده و پنجره فولاد در صحن جمهوری اسلامی را گلباران کردند.
این مراسم در رواق دارالهدایه با حضور هیئت های مذهبی، مردم و مسئولان مشهد و اجرای برنامه های شاد معنوی و تجلیل از 9 فرزند از خانواده های شهدای مدافع حرم که نام مبارک جواد را داشتند، ادامه یافت.

برای دانلود اینجا کلیک کنید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.