قدس آنلاین- یزد : مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري يزد از برگزاري جشن‌هاي ويژه ميلاد حضرت علي (ع) در مناطق مختلف يزد خبر داد.

جشن‌هاي ويژه ميلاد حضرت علي (ع) در يزد برگزار مي‌شود

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، محمدرضا دشتي با اشاره به برگزاري جشن‌هاي ويژه ميلاد حضرت علي (ع) و 13 رجب اظهار داشت: از سوي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري يزد، سه جشن بزرگ و ويژه در اين ايام برگزار مي‌شود.

وي افزود: جشن بزرگ «ديدر با پدران آسماني» از جمله اين برنامه‌ها است كه به مناسبت گراميداشت روز پدر و ولادت اميرالمومنين، حضرت علي (ع) برگزار مي‌شود.

دشتي تصریح کرد : اين جشن با همكاري بنياد شهيد و امور ايثارگران، صدا و سيماي مركز يزد و سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري يزد در روز چهارشنبه، اول ارديبهشت‌ماه ساعت 20 برگزار مي‌شود.

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري يزد گفت : اين جشن با حضور غلامرضا صنعتگر و اجراي نمايش طنز توسط يكي از طنزپردازان استان برگزار مي‌شود و حضور مردم براي شركت در اين جشن رايگان و آزاد است.

دشتي، يكي ديگر از جشن‌هاي بزرگ اين ايام را جشن ميلاد «كعبه عشق» اعلام كرد و بيان داشت: اين جشن نيز روز چهارشنبه، اول ارديبهشت‌ماه ساعت 20 در حسينيه بزرگ شهداي مريم آباد برگزار مي‌شود.

وي با بيان اينكه اين حسينيه در بلوار دهه فجر و در كوچه اول مريم آباد واقع شده است، افزود: سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري يزد و هيئت حسينيه مريم‌آباد يزد در برگزاري اين جشن با يكديگر همكاري دارند.

دشتي خاطرنشان ساخت : جشن ديگري نيز در روز پنج‌شنبه دوم ارديبهشت‌ماه با عنوان «هماي رحمت» به مناسبت ميلاد حضرت علي (ع) برگزار مي‌شود.

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري افزود: اين جشن بعد از نماز مغرب و عشا در پارك بزرگ شهر برگزار مي‌شود و سازمان فرهنگي ورزش شهرداري يزد و يكي از هيئت‌هاي بزرگ يزد كه در ماه رجب 1425 تاسيس شده به نام هيئت حيدريون در برگزاري آن با يكديگر همكاري دارند.

وي با اشاره به اينكه حضرت علي (ع)، امام اول شيعيان جهان و از اهميت و جايگاه والايي نزد شيعيان برخوردارند، اظهار داشت: تلاش شده تا در سطح شهر يزد، برنامه‌هاي ويژه و شايسته اين روز مهم براي مسلمين برگزار شود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.