نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت پرهیز مسئولان از شعارزدگی در راستای نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: همچنین باید مسئولان از کارهای روبنایی اجتناب و به کارهای زیربنایی بیش از پیش توجه کنند.

مسئولان در تحقق اقتصاد مقاومتی از شعار زدگی پرهیز کنند/ هدفمندی یارانه ها به درستی اجرا شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم،لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به نقش مسئولین در تحقق اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: مسئولان ابتدا باید با در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی هدف‌گذاری مناسب داشته باشند، از شعارزدگی پرهیز کنند، به عمل بپردازند و علاوه بر توجه ویژه، برنامه‌ریزی مناسب را در دستور کار قرار دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه فرهنگ‌سازی یکی دیگر از راهبردهای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی است و در این میان نقش مسئولان بسیار پر رنگ و حائز اهمیت است، گفت: باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری مد نظر قرار گیرد و بر اساس این سیاست‌ها راهبردها و برنامه‌ها مشخص شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: مسئولان از کارهای روبنایی پرهیز کنند و توجه خود را به کارهای زیربنایی جلب کنند و با توجه به اینکه در دوران پسا برجام قرار داریم اگر سرمایه‌گذاری خارجی در داخل کشور صورت گرفت به گونه‌ای برنامه ریزی شود که به تولید داخل آسیبی وارد نکند.

افتخاری به بودجه سال 95 مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: طبق مصوبه مجلس مسئولان باید هدفمندی یارانه را به درستی اجرا کنند، این امر به اقتصاد کشور کمک قابل‌توجهی خواهد کرد تا از انحرافات جلوگیری شود.

وی در پایان تأکید کرد: باید به تولید و توانمندی داخلی توجه ویژه و از توانمندی‌های بخش مردمی استفاده کرد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.