مجموعه تلویزیونی «آبی‌تر از رویا» با انجام ویرایش‌های نهایی، مراحل پایانی ساخت خود را پشت سر می‌گذارد.

«آبی‌تر از رویا» مراحل پایانی ساخت را سپری می‌کند
به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان،گیتی خامنه مجری برنامه‌های کودک و نوجوان درباره ادامه روند تهیه و تولید سریال «آبی‌تر از رویا» گفت: قرار بود تنها بخشی از این مجموعه به شکل انیمیشن باشد؛ اما نهایتا تمام ساختار آن به صورت پویانمایی در آمد که همین موضوع باعث تاخیر در پخش این مجموعه تلویزیونی شد.
 
وی ادامه داد: «آبی‌تر از رویا» در حال حاضر مراحل پایانی انیمیشن را به سر می‌برد و ویرایش نهایی صداگذاری، تدوین و پویانمایی در حال انجام است.
 
کارگردان مجموعه تلویزیونی «امپراطور کوچک» با اشاره به پیش‌بینی خود از زمان اتمام ساخت مجموعه تلویزیونی «آبی‌تر از رویا» بیان کرد: امیدواریم که این مجموعه تلویزیونی تا 15 اردیبهشت‌ماه به اتمام برسد و پس از آن این نوید را بدهیم که بزودی به روی آنتن خواهد رفت.
 
خامنه در خصوص جدا شدن گروه خردسال و کودک از رده سنی نوجوان در شبکه پویا اظهار داشت: جدا شدن این دو رنج سنی اتفاق خوبی است. خردسالان و یا نوجوانان باید بدانند که با چه کسی ارتباط برقرار می‌کنند و برای ما که چنین برنامه‌هایی را طراحی و اجرا می‌کنیم، مهم است که بدانیم الان چه گروه سنی مخاطب برنامه است و ما را می‌بیند.
 
وی افزود: جدایی شبکه خردسالان از گروه سنی نوجوان تازه شروع شده و زمان لازم است تا جای خود را در بین مخاطبان کودک پیدا کند. طراحان برنامه‌ساز کودک و نوجوان تا حدی باید با ساخته‌های خودشان رسانه را اشباع کنند تا کودکان به سمت برنامه‌های بزرگسالان و پیامدهای غیر مطلوب آن کشیده نشوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.