امروزصبح در اولین روز از هفته کار و کارگر زنگ کارآفرینی در مجتمع آموزشی پارس اندیش خرم آباد به صدا درآمد .

نواخته شدن زنگ کار و کارآفرینی در مجتمع آموزشی پارس اندیش

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد ،‌ صبح امروز همزمان با نخستین  روز از هفته کارگر زنگ کار و کارآفرینی با حضور مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی و تنی چند از مسئولین نواخته شد .

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان در این مراسم با بیان اینکه عمده ترین مسئله ای که باعث رشد و توسعه اقتصادی می شود، تغییر در کیفیت آموزش و توجه به کیفیت نیروی انسانی می باشد گفت : از آنجا که دانشگاه ها و مراکز آموزشی به عنوان متولیان اصلی تربیت و پرورش منابع انسانی متخصص در جامعه، نقش اساسی دارند، توجه به مقوله کارآفرینی دانشگاهی و دانش اموزی به توسعه بهتر این امر کمک می کند.

علی آشتاب افزود:برای دست یابی به این منظور به نظر می رسد باید تغییراتی در نوع و روش آموزش و نحوه تعامل دانشگاه با صنعت انجام شود ودر این راستا برنامه ها وکارگاه های آموزشی وبازدید از مراکز صنعتی وکارآفرینی باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

وی با اشاره به نقش مهم خانواده در ترویج فرهنگ کار آفرینی در بین جوانان بیان کرد: ترویج فرهنگ کارآفرینی در میان دانشگاهیان ودانش آموزان و بعد از ان توانمند سازی و ارتقای قابلیت ها باید از الویت های اصلی مراکز دانشگاهی وآموزش ما قرار بگیرد

آشتاب  یاد آور شد: تاسیس مراکز آموزش کار آفرینی و کانون های آموزشی برای رفع موانع موجود و کسب مهارتهای لازم از در بازار کار و کار آفرینی موثر است.

در اولین روز از هفته کار وکارگر زنگ کارآفرینی در مجتمع آموزشی تعاونی پارس اندیش خرم آباد با حضور مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان نواخته شد از دانش آموزان برتر، نوآور وخلاق تجلیل به عمل آمد.

در استان لرستان یک هزار و ۲۰۷ تعاونی در بخش کشاورزی ، ۱۵۴ تعاونی در بخش معدن، هزار و ۳۳۳ تعاونی در بخش صنعت، ۴۳۹ تعاونی در بخش مسکن، هزار و ۱۶۷ تعاونی در بخش خدمات و ۲۶۳ تعاونی نیز در بخش فرش دستبافت مشغول به فعالیت هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.