قدس آنلاین - یزد : رئیس دادگستری شهرستان تفت گفت : مهمترین سرمایه هر سازمان نیروی انسانی آن مجموعه است که باید در جهت حفظ و صیانت از آن گام برداشت.

نیروی انسانی مهمترین سرمایه هر سازمان است

به گزارش قدس آنلاین از یزد، عبدالحمید مختاری در آیین تودیع و معارفه مسئول سابق و جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری شهرستان تفت اظهارداشت : حفظ و صيانت از هر مجموعه به عهده واحد حفاظت و اطلاعات آن نهاد مي باشد و چنانچه عملكرد واحد حفاظت و اطلاعات مناسب باشد ، رضايت و آرامش ارباب رجوع و پرسنل را در پي خواهد داشت.

وي قوه قضائيه  را از اركان مهم نظام و داراي جايگاه والايي معرفی کرد و افزود: اهداف و مسئوليت هاي بزرگ این قوه حكم مي كند كه همگي براي رسيدن به اهداف خطير آن تلاش نمايند و يكي از اجزاي مهمي كه در دستگاه قضايي نقش بسزايي در كارآمدي آن دارد،واحد حفاظت و اطلاعات مي باشد كه وظيفه آن تقويت دستگاه قضايي است و عملكرد صحيح آن تأثير مهمي در پیشگیری از وقوع تخلفات و جرايم احتمالي درون سازماني خواهد داشت.

این مقام قضایی تصریح کرد : عملكرد حفاظت و اطلاعات بايد به گونه اي باشد كه حرمت و آبروي اشخاص نيز حفظ و لحاظ گردد و زمینه ای را فراهم آورد که هیچ کارمندی در دوران کاری خود دچار لغزش و خطا نگردد.

در ادامه این جلسه كارشناس حفاظت و اطلاعات دادگستري استان یزد نیز گفت :  مهمترين وظيفه حفاظت و اطلاعات قوه قضاييه ، حفظ سلامت و استمرار آن جهت افزايش كارآمدي دستگاه قضايي است.

مجید دهقان افزود : در همين راستا حفاظت و صيانت از نيروي انساني در اولويت اين حفا قرار دارد كه بر اساس فرامين مقام معظم رهبري و در چارچوب اساسنامه مركز و با رعايت حدود شرعي و قانوني اين وظيفه مهم و خطير را به درستي انجام داده و خواهد داد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در جمع مسئولين قوه قضاييه در تير ماه 1394 مبنی بر اینکه در خصوص سلامت قوه قضاييه كارهاي خوبي انجام شده است ، خاطرنشان کرد : اين موضوع نشان از رضايت ولي امر مسلمين از اقدامات نظارتي و صيانتي اين حفا در كنار ساير واحدها و نهادهاي نظارتي دستگاه قضايي دارد و اميدواريم كه اين روند رو به رشد ادامه داشته باشد.

کارشناس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد ابراز داشت :  هنر يك دستگاه حفاظتي ، پيشگيري است و این مهم محقق نمي شود جز با اشرافيت نسبت به تمامي امور و مسائل مرتبط ، لذا اين حفا آمادگي دارد تا ضمن كسب و دريافت هر گونه اخبار مرتبط نسبت به رصد و پيگيري آن اقدام نمايد.

شایان ذکر است در پايان این جلسه از خدمات شايسته اعظم مسئول سابق حفاظت و اطلاعات دادگستري شهرستان تفت با اهدا لوح و هدایایی ، تقدير و طي حكمي احمدي به عنوان مسئول جديد حفاظت و اطلاعات دادگستری شهرستان تفت معرفي گرديد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.