دوربین M-D Typ ۲۶۲ شرکت Leica رسماً رونمایی شد + تصاویر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، تقریباً چند هفته ایست که شایعاتی در خصوص تصمیم کمپانی Leica برای رونمایی از دوربینی جدید و البته خاص تحت عنوان M-D Typ 262 در فضای رسانه ای پخش شده که امروز این انتظار به پایان رسید و این محصول به صورت رسمی معرفی شد.

اما آن چه که این دوربین را در مقایسه با محصولات مشابه موجود در بازار متمایز می کند و بی تردید، توجه علاقه مندان به دنیای عکاسی را به خود جلب خواهد کرد عدم استفاده از نمایشگر LCD در قسمت پشتی دوربین و در عوض، استفاده از شماره گیر ISO در این قسمت است که این طراحی برای اولین بار در محصولات سری Leica M-D مشاهده می شود.

در خصوص مشخصات این دوربین نیز باید گفت از یک سنسور 24 مگاپیکسلی CMOS و مجهز به پردازنده Leica Maestro بهره می برد. به لطف این پردازنده، فرآیند پردازش اطلاعات موجود در عکس ها در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

تمامی تصاویر گرفته شده توسط این دوربین با عنوان فایل RAW و با فرمت DNG ذخیره خواهند شد که به عکاسان این امکان را می دهد تا تغییرات فنی مدنظر خود را بر روی این تصاویر اعمال کنند.

این دوربین همچنین به یک سیستم Shutter Cocking برای رساندن صدای شاتر به کمترین میزان ممکن مجهز شده است. از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به قرارگفتن دکمه های تنظیم سرعت شاتر و ISO در قسمت بیرونی دوربین اشاره کرد که می تواند برای کاربران بسیار مفید و کاربردی باشد.

پیش فروش این دوربین از هم اکنون و با قیمت نسبتاً بالای 5995 دلاری آغاز شده و علاقه مندان می توانند با مراجعه به وب سایت این شرکت، یکی از صاحبان آینده این دوربین شیک و خاص باشند.

 

M-D Typ 262

 

 

M-D Typ 262

 

 

M-D Typ 262

 

 

M-D Typ 262

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.