عضو کمیته مرکزی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تاکید کرد که برخی کشورهای منطقه ای و جریان های فلسطینی در محاصره غزه با اشغالگران اسراییلی هم دست هستند و اگر این محاصره ادامه یابد مردم غزه اوضاع را علیه آنان منفجر خواهند کرد.

طرف‌های منطقه‌ای در محاصره غزه با اسراییل هم دست هستند/ مقاومت صبرنخواهد کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس،حسین منصور عضو کمیته مرکزی جبهه مردمی (خلق)برای ازادی فلسطین گفت که محاصره کنونی نوارغزه اوضاع را در نهایت علیه همه طرف های توطئه کننده علیه ملت غزه خواه اشغالگران اسراییلی خواه طرف های منطقه ای و محلی به مرحله انفجار خواهد رساند.

وی در گفت و گو با روزنامه الرساله چاپ غزه(نزدیک به حماس) با اعلام مطلب بالا افزود: حالت خفقانی که در نوار غزه (در نتیجه محاصره)حاکم شده قابل تحمل نیست زیرا بر تمامی جوانب زندگی (مردم) سایه انداخته است.

وی گفت: به همه کسانی که ملت ما را محاصره کرده اند اعلام می کنیم که ما به عنوان جریانهای مقاومت نمی‌توانیم بیش از این در برابر ظلمی که بر مردم ما روا داشته می شود صبر کنیم و در نهایت علیه تمامی دشمنان(اشغالگران  اسراییلی، طرف های منطقه ای و جریان های محلی) قیام خواهیم کرد.

وی در ادامه تاکید کرد که اشغالگران اسراییلی در درجه اول مسئول تمام این وضعیت هستند و در کنار آنان سازمانهای بین المللی و کشورهای عربی قرار دارند و تشکیلات خودگردان فلسطین نیز باید مسئولیت خود را (در قبال ملت غزه) بپذیرد و تصمیمات جدی برای رفع محاصره غزه اتخاد کند.

عضو کمیته مرکزی جبهه مردمی برای ازادی فلسطین در پایان بدون اشاره به نام کشورهای عربی افزود: طرف های منطقه ای هیچ فشاری بر اسراییل وارد نمی کنند اگر آنها اقدام به اعمال فشار می کردند اسراییل وادار به رفع محاصره از ملت ما در غزه می شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.