شخصی به نام Derek Westerman که در زمینه تولید فیلم و نمایش نامه نویسی نیز فعالیت دارد، توانست مدت ۲۵ ساعت متوالی را در دنیای واقعیت مجازی سپری کند.

رکورد جهانی گینس برای ماندن در دنیای واقعیت مجازی شکسته شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، شکستن رکوردهای دنیا در کتاب گینس، همواره به عنوان یکی از مهیج ترین خبرهای دنیای فناوری محسوب می شود

اما امروز قصد داریم به ثبت رکوردی جدید برای ماندن در دنیای واقعیت مجازی اشاره کنیم. همانطور که می دانید این فناوری به تازگی عرضه شده و از آن جایی که هنوز جا برای توسعه و تکمیل شدن دارد، هر کسی نمی تواند با آن خو بگیرد و پس از گذشت چند دقیقه و یا حداکثر یکی دو ساعت، مجبور به درآوردن هدست و به نوعی بیرون آمدن از این دنیای خیالی می شود.

حال با در نظر گرفتن چنین شرایطی، تصور کنید که اگر شخصی به مدت 25 ساعت و آن هم به صورت پیوسته، در این دنیای مجازی باشد چه حالی به وی دست می دهد؟ تعجب نکنید، شخصی به نام Derek Westerman که در زمینه تولید فیلم و نمایش نامه نویسی نیز فعالیت دارد، توانست مدت 25 ساعت متوالی را در دنیای واقعیت مجازی سپری کند.

وی برای ثبت این رکورد، از هدست واقعیت مجازی وایو کمپانی اچ تی سی استفاده و بازی Tilt Brush گوگل را نیز که یک بازی واقعیت مجازی در زمینه نقاشیست برای گذراندن این 25 ساعت انتخاب کرد.

وسترمن برای شکستن این رکورد تنها نبود و همکاران وی در این مدت، کارهایی از قبیل فراهم کردن آب و غذا را مطابق با آن چه که در تصویر زیر می بینید، برای وی انجام می دادند.

وی در این خصوص عنوان می کند:"من به دنبال راهی بودم که بتوانم آزادانه هر کاری که می خواهم را انجام دهم و به این نتیجه رسیدم که نقاشی در دنیای واقعیت مجازی و به صورت سه بعدی می تواند بهترین گزینه باشد."

بسیاری از کاربران، ماندن در دنیای واقعیت مجازی برای مدت زمان 25 ساعت را سخت تر از شکنجه های زندان گوانتانامو می دانند. اما وسترمن توانست با استقامت و قدرت بالای خود، این سختی را تحمل و نام خود را در کتاب گینس ثبت کند.

 

گینس

 

 

گینس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.