۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
کد خبر: 376816

صبح امروز ساختمان وزارت صنعت، معدن و تجارت در خیابان کلانتری به علت بدهی به شهرداری پلمب شد.

دلیل پلمب ساختمان وزارت صنعت چه بود؟

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری دانشجو، امروز ساختمان وزارت صنعت، معدن و تجارت به دلیل عدم پرداخت جریمه کمیسیون ماده 100 پلمب شد.

گفته می شود که وزارت صنعت به خاطر تخلف فوق  20 میلیارد تومان جریمه شده است و یش از عید طبق توافق صورت گرفته باید حدود 7 میلیارد تومان از این مبلغ را پرداخت می کرد که به دلیل عدم پرداخت این مبلغ، شهرداری نسبت به پلمب ساختمان خیابان کلانتری اقدام کرده است.

لازم به ذکر است که این ساختمان در خیابان شهید نجات اللهی، کوچه شهید کلانتری قرار دارد ومعاونت‌های برنامه‌ریزی، صنایع و همچنین منابع انسانی در آن واقع شده است .

اما نکته جالب در این ارتباط بی‌توجهی وزارت صنعت است به‌طوری که کارکنان این وزارتخانه با دیلمی فلزی اقدام به جابه‌جایی بلوک‌های سیمانی کرده‌اند تا راه عبور و مرور افراد باز شود.

مسئولین وزارت صنعت درباره دلیل پلمب این ساختمان که گفته می‌شود به‌خاطر بدهی به شهرداری است، پاسخ عجیبی می‌دهند، یکی از مسئولان این وزارتخانه درباره میزان بدهی وزارت صنعت به شهرداری به تسنیم می‌گوید: «بعید می‌دانم که چنین چیزی وجود داشته باشد».

وی در پاسخ به این سؤال که پس وزارت صنعت به شهرداری تهران بدهی ندارد، افزود: اکنون کارمندان این وزارتخانه در حال انجام کار خود هستند.

گودرزی در واکنش به رفع پلمب بدون اجازه شهرداری حرف خود را تکرار کرد و گفت: «نه، بچه‌ها دارند کارشان را می‌کنند».

وی در واکنش به اصرار ما مبنی بر وجود بلوک‌های سیمانی جلوی ساختمان وزارت صنعت و رفع پلمب آن به‌صورت دستی گفت: «حتماً پس با هماهنگی این کار انجام شده است».

بنا بر این گزارش سختگیری‌های زیادی برای ممانعت از عکسبرداری افراد جلوی درب این ساختمان وزارت صنعت وجود دارد و همان‌طور که در عکس مشاهده می‌شود بعد از رسانه‌ای شدن شکستن پلمب درب این ساختمان یک نفر از نگهبانی برای جلوگیری از عکسبرداری گمارده شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.