به گزارش قدس آنلاین از همدان ؛ بهروز کارخانه ای، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اعلام مطلب فوق، از برگزاری ۲۴۹ دوره آموزشی در همدان خبرداد و گفت: در این دوره ها پنج هزار و ۵۱۰ نفر آموزش‌های تخصصی گذرانده‌اند.

بیش از یک هزار و ۷۰۰ کارت اهدای عضو در همدان صادر شده است
وی خاطرنشان کرد: 88 مانور و 137 دوره آموزشی عمومی نیز توسط هلال‌احمر استان برگزار شده است.
کارخانه ای، با اشاره به برنامه های هلال احمر، تصریح کرد: دیدار کارکنان و اعضای هلال احمر با نماینده ولی فقیه در استان، تقدیر از فعالان طرح های نوروزی، ایثارگران هلال احمر، غبار روبی مزار شهدا و برگزاری چهارمین دوره انتخابات مجامع از اهم برنامه
های این هفته است.
وی از اجرای طرح نیابت خبرداد و بیان کرد: این طرح با حضور چهره های مطرح استان در بیمارستان ها، از بیماران و سالمندان عیادات به عمل می آید.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان یادآور شد: در سال گذشته برنامه های بشردوستانه، امدادی و مناسبتی در کانون های دانشجویی، طلاب، جوانان و روستائی با مشارکت یک هزار و 2664 نفر برگزار شده است.
وی، از تأسیس200 کانون دانش آموزی در سطح مدارس مقطع اول متوسطه استان خبرداد و ابراز داشت: همچنین 20 کانون به کانون غنچه های هلال در مراکز پیش دبستانی آموزش و پرورش استان افزایش پیدا کرده است.
کارخانه ای، از افتتاح دومین مدرسه بشردوستی، اولین شهربازی بشر دوستی، اجرای طرح دادرأس در 200 کانون دانش آموزی، مسابقات رفاقت مهر  و اجرای برنامه ملی هفته کودک در سال گذشته خبرداد.


 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.