به لطف انتشار چند طرح از سوی uSwitch، به نظر می رسد که نقاط مبهم بیشتری به این داستان اضافه شده است.

جنجال اسمارت کانکتور در طراحی های جدید آیفون ۷/۷ اس پلاس بالا گرفت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، بر کسی پوشیده نیست که اپل در اواخر سال جاری میلادی از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس رونمایی خواهد کرد. چیزی که هنوز پشت پرده باقی مانده، ویژگی ها و قابلیت های نسل بعدی آیفون هاست که هنوز با انتشار شایعات ضد و نقیض، در هاله ای از ابهام قرار دارد. اکنون به لطف انتشار چند طرح از سوی uSwitch، به نظر می رسد که نقاط مبهم بیشتری به این داستان اضافه شده است.
آیفون 7 در بسیاری از بخش ها شبیه به انتظارات ماست. این طراحی همچنین ادعاهایی مبنی بر اینکه طراحی آیفون 7 تفاوت چندانی با پیشینیان خود ندارد را تایید می کند و همانطور که در تصاویر پیداست، به نظر می رسد که دوربین نیز بر سر جای خود باقی مانده است.

 

آیفون 7


در طراحی آیفون 7 پلاس یک نقطه جذاب وجود دارد که در طراحی جدید به وضوح دیده می شود و آن، استفاده از لنز دوال است که شایعات قبلی را نیز تایید می کند. علاوه بر این در پایین بدنه گوشی نیز شاهد طراحی اسمارت کانکتور هستیم. این طراحی ممکن است با شایعات قبلی آیفون 7 که مدعی بودند این گوشی به اسمارت کانکتور مجهز نخواهد بود در تضاد باشد. اما با کمی دقت در تصاویر متوجه می شویم که مدل کوچک تر آیفون 7 به این قابلیت تجهیز نشده است اما آیفون 7 پلاس دارای یک اسمارت کانکتور است. و همچنان سردرگمی ادامه دارد!
جدای از این، طراحی آیفون 7 پلاس دقیقاً مثل آیفون 7 باقی خواهد ماند و تنها کمی بزرگ تر خواهد شد. اما تا زمانی که صحبت های رسمی اپل را در مورد این محصولات جدید نشویم، همچنان در این سردرگمی باقی خواهیم ماند. پس تا این لحظه تمامی اطلاعات در حد شایعه محسوب می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.