نیروهای ارتش سوریه توانستند در ادامه عملیات علیه گروه‌های تروریستی تکفیری در جنوب این کشوری، مقادیری تسلیحات اسرائیلی و آمریکایی را کشف و ضبط کنند تا بار دیگر عمق همپیمانی و همسویی این گروه‌ها با اشغالگران قدس و آمریکا آشکار شود.

هلاکت ۵ انتحاری / کشف تسلیحات اسرائیلی و آمریکایی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت به طور کامل تپه استراتژیک الصوانه در حومه شرقی حمص را از  اشغال گروه‌های تروریستی آزاد کرده و خطوط کمک‌رسانی به داعشی‌ها بین العقیربات و میدان الشاعر را قطع کردند.

این در حالی است که نیروهای ارتش سوریه در استان السویداء در جنوب این کشور، مقادیر زیادی سلاح‌های اسرائیلی و آمریکایی را کشف و ضبط کردند.

جزئیات عملیات امروز ارتش سوریه در حومه حص

نیروهای ارتش سوریه تپه زمله المهر در غرب میدان الشاعر در حومه شرقی حمص را از لوث  تروریست‌های تکفیری پاکسازی کردند. گروه‌‌های تروریستی نیز آتش بس مورد  توافق در الجزیره الثامنه در محله الوعر شهر حمص را نقض کردند و یک جوان سوری را به ضرب گلوله کشتند.

در حومه لاذقیه هم نیروهای ارتش سوریه، مقرهای تروریست‌ها را در منطقه کبانی و بداما گلوله‌باران کردند. رسانه‌های حامی تروریست‌ها به کشته شدن 12 تروریست در درگیری با نیروهای ارتش در اطراف تپه حداده در حومه شرقی حومه لاذقیه اعتراف کردند.

از سوی دیگر در حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها به خیابان  الفیلات شهر حلب، شماری از شهروندان جان خود را از دست دادند.

از شرق سوریه هم خبر می‌رسد که نیروهای ارتش بیمارستان الاسد شهر دیرالزور را پس از درگیری با  تروریست‌ها و به هلاکت رساندن پنج تروریست انتحاری داعشی از لوث آنها پاکسازی کردند.

رسانه‌های حامی تروریست‌ها هم به هلاکت 50 تروریست داعشی در درگیری با ارتش سوریه در اطراف  دیرالزور اعتراف کرده‌اند.

خبر دیگر این‌که ارتش سوریه، با ایجاد کمینی توانستند یک خودروی حامل مقادیر زیادی تسلیحات آمریکایی و اسرائیلی را که از حومه غربی السویداء به سمت حومه شرقی آن در جنوب سوریه حرکت می‌کرد تا در اختیار تروریست‌ها قرار گیرد، ضبط کردند.

از حومه  دمشق هم خبر می‌رسد که درگیری‌های شدیدی میان گروه‌های تروریستی تکفیری در اطراف شهرک مدیرا در غوطه شرقی جریان دارد، تروریست‌های جیش الاسلام موسوم به ارتش عربستان در سوریه از صبح امروز مواضع تروریست‌های موسوم به فیلق الرحمن و جیش الفسطاط را هدف حملات شدید خود قرار داده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.