مسعود دلخواه: انتظامی جزو پیشکسوتان دوره خودش است و تا به حال به تماشای اکثر اجراهای من نشسته است.

نمایش «بیگانه» با یاد عزت الله انتظامی افتتاح شد
به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم افتتاحیه نمایش «بیگانه» نوشته آلبر کامو به کارگردانی مسعود دلخواه در لابی تالار سایه مجموعه تئاتر شهر با حضور جمعی از هنرمندان، عکاسان و خبرنگاران برگزار شد.
در این مراسم پوسترهای برگزیده به روی دیوار زده شده بودند و همچنین سه پوستر منتخب، جلوی دیدگان همه قرار گرفته بود که آقایان شفیعی، دلخواه و خانم مقتدی برای برگزاری مراسم افتتاحیه چند کلامی را با میهمانان در میان گذاشتند.
مسعود دلخواه ضمن عرض خیر مقدم در رابطه با نمایش خود گفت: اولین بار است که «بیگانه» کامو به نمایش و نمایشنامه تبدیل شده است و امیدواریم که این حرکت یک اتفاق تئاتری در ایران و جهان باشد؛ این اجرا  تنهایی انسان و دیگر تفکرات کامو را مطرح می‌کند.
وی ادامه داد: این اجرا بیشتر شبیه جنرال خواهد بود؛ چون ما یکبار با نور و صدا بیشتر جنرال نگرفته‌ایم و ممکن است یکسری اشکالات تکنیکی در اجرا وجود داشته باشد که آن هم هیجان کار است.
 مهدی شفیعی رئیس مرکز هنرهای نمایشی نیز به نوبه خود عنوان کرد: خیلی خوشحال هستم که در هر چهار تالار تئاترشهر کارهای خوبی روی صحنه است. در رابطه با این نمایش هم باید بگویم خیلی دوست داشتم که برای اولین بار در جشنواره به روی صحنه برود اما به دلایلی میسر نشد و الان هم آماده‌ام که روایت دراماتیک دلخواه از «بیگانه» را روی صحنه ببینم.
وی در رابطه با تغییر مدیریتی سازمان صدا و سیما اظهار داشت: امیدواریم صدا و سیما در تغییر مدیریت جدید، بازتعریفی برای تبلیغات تئاتر در جذب مخاطب داشته باشد.
پریسا مقتدی رئیس مجموعه تئاتر شهر  در ادامه صحبت‌های پیشین تصریح کرد: از سال جدید رسمی را به مراسم هر ساله که شامل فرش فیروره‌ای می‌شد، اضافه کرده‌ایم و آن اینکه با یاد یکی از بزرگان، نمایش را آغاز کنیم. بنابراین نمایش «بیگانه» را با نام و یاد عزت‌الله انتظامی آغاز می‌کنیم.
دلخواه علت این موضوع را توضیح داد و گفت: عزت الله انتظامی جزو پیشکسوتان دوره خودش است که اکثر اجراهای من را تا به امروز دیده است و امیدوارم به تماشای «بیگانه» نیز بنشیند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.