رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با حضور در طبقات برج بیمه و در دیدار با کارکنان از نزدیک در جریان فعالیت آنها قرار گرفت.

رئیس کل بیمه مرکزی خواهان گسترش ارتباط با رسانه‌ها است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، عبدالناصر همتی در این بازدید، در جریان روند کار کارکنان، مشکلات و درخواست های آنان قرار گرفت.
وی همچنین در دیدار با کارکنان روابط عمومی و امور بین الملل، بر تقویت ارتباط با رسانه ها تاکید کرد و گفت: باید برای توسعه فرهنگ بیمه اقدامات موثرتری انجام شود.
رئیس کل بیمه مرکزی در حاشیه این دیدارها افزود: در کنار نظارت، حمایت و پشتیبانی از رشد بخش خصوصی را خواهیم داشت تا آنها نیز بتوانند ایده ها و طرح هایشان را پیگیری کنند و گام های استوار برای توسعه صنعت بیمه بردارند.
به گزارش ایرنا، با توجه به استعفا و درخواست بازنشستگی «محمدابراهیم امین» هفته گذشته وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکم های جداگانه، رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سرپرست بانک ملی ایران را منصوب کرد.
«علی طیب نیا» در حکمی «عبدالناصر همتی» را به استناد مصوبه هیات وزیران به سمت رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و در حکم دیگری «محمدرضا حسین زاده» را به سمت سرپرست بانک ملی ایران منصوب کرد.
همتی پیش از این مدیرعاملی بانک ملی ایران را برعهده داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.