۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰
کد خبر: 383195

 ارتش رژیم صهیونیستی به منظور تعقیب و ترور مبارزان گردان‌های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" پهپادهای جدیدی را طراحی و تولید کرده است.

اسرائیل، پهپاد ویژۀ ترور طراحی کرد
 به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا ، ارتش رژیم صهیونیستی به منظور تعقیب و ترور مبارزان گردان‌های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" پهپادهای جدیدی را طراحی و تولید کرده است.

سایت عبری زبان واللا ضمن اشاره به این مطلب، افزود که این پهپادها مبارزان گردان‌های قسام را به محض خروج از داخل تونل‌های واقع در نوار مرزی باریکه غزه با سرزمین‌های اشغالی 1948 تحت تعقیب قرار می‌دهند.

این سایت اعلام کرد که سازمان صنایع نظامی اسرائیل به تازگی پهپادهای جدیدی را برای تعقیب و شناسایی و ترور مبارزان فلسطینی طراحی و ساخته است که این مبارزان را به محض خروج از دریچه‌های تونل‌های مرزی تحت تعقیب قرار می‌دهد؛ به ویژه اینکه این مبارزان برای استتار لباس‌های نظامیان اسرائیلی را بر تن می‌کنند.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این سایت همچنین فاش ساخت که بالگردهای جدید اسرائیلی "هیرمس 450" که بر فراز مناطق مسکونی نوار غزه به پرواز در می‌آیند، مجهز به دوربین‌هایی هستند که کانون‌های تجمع فلسطینی و اردوگاه‌های آوارگان را شناسایی می‌کنند.

از سوی دیگر، روزنامه عبری زبان معاریو نوشت که به تازگی تغییر و تحولاتی در ساختار فرماندهی یگان نوار غزه ارتش اسرائیل صورت گرفته و یهودا فوکس جایگزین ایتی ویروف شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.