نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همسر و فرزندان شهید بابایی در راه او قدم برداشتند و در مسیر تقوا حرکت کردند.

ابوترابی‌فرد: همسر شهید بابایی در مسیر تقوا حرکت می‌کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس نهم در مراسم تشییع پیکر صدیقه حکمت همسر شهید سرلشگر بابایی اظهار داشت: شهید سرلشگر بابایی افتخار همیشه ماندگار نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران بود.
وی گفت: شهید بابایی در صف مقدم رزمندگان و مجاهدان فی‌سبیل‌الله حرکت می‌کرد و برای نوشیدن شربت شهادت، گوی سبقت را از دیگران می‌ربود.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهید بابایی که شایستگی خود را برای فرماندهی نیروی هوایی ثابت کرده بود، از این مقام فاصله می‌گرفت ولی برای مقام شهادت پیشگام بود.
ابوترابی‌فرد اظهار داشت: همسر و فرزندان شهید بابایی در راه او قدم برداشتند و در مسیر تقوا حرکت کردند.
وی گفت: بانوی فرزانه، همسر فداکار و شایسته شهید بابایی در راه تقوا در آراستگی به گوهر گرانبهای حجاب؛ آن هم حجابی در تراز حضرت فاطمه (س)، راه همسر خویش را پیمود.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همسر شهید بابایی در آراستگی به ایمان، در وفاداری به همسر، در مدیریت و تربیت فرزندان خود همیشه گام‌های بلند و استوار برداشت.
ابوترابی‌فرد ادامه داد: این بانوی پرهیزگار بعد از شهادت همسرش، همیشه مورد احترام خانواده متدین شهید بابایی بود و خود او نیز قدر و منزلت پدر و مادر همسر شهید خود را نیز پاس می‌داشت.
وی در پایان گفت: روح این بانوی پرهیزگار با روح همسر شهیدش محشور باشد و در جوار رحمت خداوند متعال، با اولیای او مأنوس باشد.

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.