قدس آنلاین-شهرکرد، هومن نجاتی؛ نام او همواره در زمره ی روابط عمومی های برتر کشور و استان قرار داشت و سالهای متوالی عنوان روابط عمومی برگزیده در جشنواره های مختلف را در کارنامه ی درخشان خود دارد.

تجلیل از شهید منا عبد الصالح جهانبازی

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،  شهید عبد الصالح جهانبازی به عنوان روابط عمومی برتر سال 94 در هفتمین همایش روابط عمومی های استان شناخته شد.

در این مراسم که با حضور استاندار، معاونین استاندار، مدیران دستگاهها، کارشناسان روابط عمومی ادارت استان و خانواده های آنان در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار شد، با حضور خانواده ی این شهید گرامی از وی تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم نگین و نازنین جهانبازی با حمل قرآن کریم و عکس شهید کانون در حادثه ی منا نام و یاد پدرشان را گرامی داشتند.

عبد الصالح جهانبازی متولد 1354 بود و فعالیتهای خود را از خرداد 1381 آغاز نمود.نام او همواره در زمره ی روابط عمومی های برتر کشور و استان قرار داشت و سالهای متوالی عنوان روابط عمومی برگزیده در جشنواره های مختلف را در کارنامه ی درخشان خود دارد. وی دانش آموخته رشته ی علوم تربیتی فارغ التحصیل سال 77 می باشد.

دبیر ستاد اقامه ی نماز،جشنواره ی رضوی ،دبیر کمیته ی اجرایی کودک و نوجوان دهه ی فجر استان کانون بوده و از سال 86 به عنوان مشاور جوان مدیر کل منصوب گردیده است.

از دیگر موفقیت های  این شهید می توان به :

برگزیده در پنجمین همایش روابط عمومی های برتر سال 92

برگزیده در ششمین همایش روابط عمومی های برتر سال 93

 لوح های متعددی از سوی استاندار و معاونت سیاسی امنیتی استان

داور جشنواره نشریه ی نگاری الکترونیکی وعکاسی رضوی سال 93اشاره کرد.

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.