۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
کد خبر: 388291

 یکی از ابهام هایی که ماه ها است درباره آیفون ۷ وجود دارد این است که آیا این مدل از آیفون دارای کانکتور هوشمند مشابه آیپد پرو خواهد بود یا نه

آیفون ۷ دارای کانکتور هوشمند خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، یکی از ابهام هایی که ماه ها است درباره آیفون 7 وجود دارد این است که آیا این مدل از آیفون دارای کانکتور هوشمند مشابه آیپد پرو خواهد بود یا نه. هر بار شایعه تازه ای درباره وجود یا عدم وجود این کانکتورها در نسل جدید آیفون به گوش می رسد و در تازه ترین مورد از این شایعات، به نظر می رسد اپل قصد ارائه این کانکتورها در آیفون هفت را دارد. 
بر همین اساس، و با توجه به چند تصویر که از قاب های محافظ آیفون هفت منتشر شده، به نظر می رسد جای ورودی کانکتور هوشمند نیز در این قاب ها تعبیه شده باشد.
همانطور که در تصویر زیر می بینید، طراحی این قاب های محافظ به گونه ای است که امکان اتصال کانکتور هوشمند را از طریق بریدگی کوچکی در پشت گوشی فراهم می کنند.
همچنین، اگر کمی با دقت به تصویر نگاه کنید محل دوربین در پشت گوشی نیز نشانگر وجود دوربین دوگانه است و این نیز موجب تقویتگمانه زنی ها درباره وجود دوربین های دوگانه در آیفون هفت است.
هنوز مشخص نیست که کانکتور هوشمند روی آیفون 7 چطور کار خواهد کرد. کاربرد این ورودی در حال حاضر در تبلت های آیپد پرو این است که امکان اتصال کیبورد و سایر لوازم جانبی را به آن فراهم می کند. اما می دانیم که درخواست های زیادی برای عرضه کیبورد فیزیکی برای آیفون وجود ندارد. به همین دلیل وجود این ورودی ها کمی گیج کننده به نظر می رسد.
البته این احتمال وجود دارد که این ورودی روی آیفون 7 کاربردی متفاوت با آیپد پرو داشته باشد، به خصوص وقتی شایعات مبنی بر تصمیم اپل برای حذف ورودی هدفون از نسل تازه آیفون را مدنظر قرار دهیم. شاید اپل قصد دارد از ورودی لایتنینگ برای اتصال هدفون نیز استفاده کند.
به هر حال تمامی این ها گمانه زنی هایی هستند که هنوز به تایید رسمی اپل نرسیده اند و به همین دلیل بهتر است تا زمان رونمایی رسمی از آیفون 7 منتظر بمانیم.

 

iphone

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.