سفرا و روسای نمایندگی‌های خارجی مقیم جمهوری اسلامی ایران با حضور در وزارت امور خارجه، به مقام شامخ شهدای خدمت ادای احترام کردند.

ادای احترام سفرا و روسای نمایندگی‌های خارجی مقیم ایران به شهدای خدمت

به گزارش قدس آنلاین سفرا و روسای نمایندگی های خارجی مقیم جمهوری اسلامی ایران با حضور در وزارت امور خارجه، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای خدمت، شهید رئیسی رئیس جمهور مردمی و دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جهادی و فعال جمهوری اسلامی ایران و همراهان وی، برای روح آن خادمان کشور، مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران آرامش و غفران الهی مسئلت کردند.

برخی سفرا و روسای نمایندگی های خارجی مقیم جمهوری اسلامی ایران در این مراسم، در گفت وگو با محسن مرتضایی فر مدیرکل تشریفات وزارت امور خارجه، ضمن ابلاغ مراتب تسلیت و ابراز همدردی و همبستگی مقامات عالی و دولت و مردم خود، از خاطرات ملاقات ها و دیدارها و گفتگوهای صمیمی خود با رئیس جمهور شهید و وزیر خارجه شهید کشورمان به نیکی یاد کردند.

مراسم ادای احترام و امضای دفتر یادبود شهدای خدمت با حضور پرشمار سفرا و روسای نمایندگی های خارجی و روسای دفاتر سازمان های بین المللی مقیم تهران از صبح تا بعد از ظهر امروز یکشنبه در محل وزارت خارجه برگزار شد.

ادای احترام سفرا و روسای نمایندگی‌های خارجی مقیم ایران به شهدای خدمت

ادای احترام سفرا و روسای نمایندگی‌های خارجی مقیم ایران به شهدای خدمتادای احترام سفرا و روسای نمایندگی‌های خارجی مقیم ایران به شهدای خدمت

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.