۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳
کد خبر: 390938

دروازه بان تیم ملی فوتبال اسپانیا شایعه رسوایی اخلاقی خود را یک توطئه دانست.

دخیا شایعه رسوایی اخلاقی را توطئه دانست

به گزارش قدس آنلاین، دروازه بان لاروخا خود را در پرونده ای که در ساعات اخیر به تیتر یک سایت های خبری تبدیل شده، بی گناه معرفی کرد. ساعاتی پیش از آغاز یورو ۲۰۱۶ به جای اینکه دنیای فوتبال غرق در اخبار مربوط به دیدار فرانسه و رومانی باشد؛ به یک باره خبر رسوایی اخلاقی داوید دخیا، ایکر مونیائین، خاوی مارتینز و ایسکو ۴ بازیکن اسپانیایی فضای مجازی را پر کرد.

صحبت ها در خصوص اخراج دخیا از اردوی اسپانیا وجود داشت. در شرایطی که خبر حضور داوید دخیا در کنفرانس خبری منتشر شد و سپس گفته شد که او خود را در سالن کنفرانس نشان نمی دهد، این اتفاق سرانجام رخ داد. 

به گزارش AS، دخیا در کنفرانس خبری گفت: دروغ است. نمی دانم که این داستان ها از کجا می آید. آرام و خوشبینم. به طور کلی آدم آرامی هستم و آرامشم را از دست نمی دهم. این صحبت ها روی من اثر نمی گذارد. آنهایی که من را می شناسند می دانند که این اخبار صحت ندارد. موضوع در دستان وکلای من است.

وی همچنین عنوان کرد: در ابتدا شگفت زده شدم. موضوع را رد می کنم به خاطر اینکه دروغ است. از پایه بی اساس است. حتی به ترک اردوی تیم فکر نمی کنم. حتی قوی تر شده ام که بیشتر تمرین و در نهایت به تیم کمک کنم. آدم آرامی هستم و به زحمت موضوعی من را تحت تاثیر قرار می دهد. وقتی خبری دروغ باشد، حتی کمتر تحت تاثیر قرار می گیرم. از همینجا به خانواده ام می گویم که این موضوع دروغ است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.