در پی قتل اخیر یک پلیس فرانسوی و همسرش در حومه پاریس، وزارت کشور فرانسه طی مجوزی به نیروهای پلیس فرانسه اجازه داد پس از پایان وضعیت فوق‌العاده در کشور نیز در ساعات غیر اداری با خود سلاح همراه داشته باشند.

صدور مجوز حمل سلاح برای پلیس‌های فرانسه خارج از ساعت کار

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، بنابر اعلام مسئولان اتحادیه‌های پلیس فرانسه، نیروهای پلیس فرانسه اجازه خواهند داشت پس از پایان وضعیت فوق‌العاده در کشور در ساعات خارج از مأموریت کاری نیز با خود سلاح همراه داشته باشند.

به نوشته روزنامه فرانسوی فیگارو، اتحادیه‌های پلیس فرانسه در پایان نشستی با وزیر کشور فرانسه اعلام کردند: مأموران پلیس فرانسه اجازه خواهند داشت پس از روز 26 ژوئیه آینده یعنی زمان پایان وضعیت فوق‌العاده در فرانسه نیز در ساعات خارج از مأموریت کاری خود دائما سلاح همراه خود داشته باشند.

«ایو لفوبر» دبیرکل یکی از اتحادیه‌های پلیس فرانسه در اظهاراتی اعلام کرد: «وزیر کشور به ما اعلام کرد که مجوز حمل سلاح برای نیروهای پلیس تا پس از وضعیت فوق‌العاده حاکم بر فرانسه همچنان ادامه خواهد داشت.»

صدور مجوز حمل سلاح توسط نیروهای پلیس در ساعات غیر از مأموریت کاری در حالیست که یک مأمور پلیس فرانسه و همسرش دوشنبه شب گذشته توسط فردی که خود را وابسته به گروه تروریستی داعش معرفی کرده بود، در منزلشان کشته شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.