قدس آنلاین - یزد : سرپرست فرمانداري يزد گفت: شوراهاي اسلامي در عرصه هاي مختلف به عنوان بازوان توانمند دولت در مسائل اجرايي هستند و مي توانند به عنوان يار دولت در افزايش سطح توسعه يافتگي در جامعه مشاركت كنند

شوراهاي اسلامي بازوان توانمند دولت در مسائل اجرايي هستند

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، مصطفي سالاري در جمع بخشدار، روساي شوراي اسلامي شهر و روستاها و دهياران بخش زارچ با بيان اينكه همه مسئولين بايد به دنبال ارائه خدمت صادقانه به مردم باشند اظهار داشت: تمام تلاش خود را براي توسعه و آباداني بيش از پيش شهرستان يزد و بخش هاي تابعه در چارچوب قوانين و مقررات به كار خواهيم گرفت.

وی با اشاره به نامگذاري سال 95 به عنوان « سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل » از سوي مقام معظم رهبري افزود: رهبر معظم انقلاب با نگاه خاص و با توجه به مباحث كلان كشور هر سال نام و شعاري انتخاب مي نمايند كه در اين راستا با تعامل  و همراهي مردم و مسئولين مي توان اين شعار را در عمل محقق ساخت.

سالاری  مشاركت مردم در تصميم گيري ها و تعيين سرنوشت آينده خود را يكي از بركات انقلاب اسلامي بر شمرد و تصريح كرد: با تشكيل شوراهاي اسلامي شهر و روستا در سال 77 حضور و مشاركت مردم در تصميم گيرهاي و تصدي نقش هاي مختلف در جامعه بيشتر از گذشته براي آحاد مختلف جامعه ايجاد شد.

" وی از شوراها به عنوان پل ارتباطي ميان مردم و مسئولين ياد كرد و گفت : شوراهاي اسلامي در عرصه هاي مختلف به عنوان بازوان توانمند دولت در مسائل اجرايي هستند و مي توانند به عنوان يار دولت در افزايش سطح توسعه يافتگي در جامعه مشاركت كنند.

سرپرست فرمانداري يزد در ادامه به كمبود اعتبارات عمراني در سالهاي گذشته نيز اشاره كرد و افزود: خوشبختانه با همراهي دستگاه هاي اجرايي مختلف و مشاركت مردم طرح ها و پروژه هاي زيرساختي خوبي در سطح روستاهاي شهرستان يزد انجام شده است.

وي با تقدير از عملكرد مناسب خيرين زارچي در احداث پروژه هاي مختلف در سطح بخش گفت: توانمندی های خيرين در توسعه فضاهاي آموزشي، فرهنگي، ورزشي و ...  اثر گذار است و از اينرو مديران بايد با تسهيل و تسريع كارها و درخواست ها و حفظ احترام خيرين زمينه حضور فعال تر بخش خصوصي و غير دولتي را در پروژه هاي مختلف فراهم آورند.

" سالاري " در بخشي ديگر از سخنان خود با بیان اینکه بخش زارچ دارای ویژگی های خاصی است خاطرنشان ساخت: بخش زارچ از نیروهای توانمند، نخبه و فرهیخته بهره مند است که قطعاً با تعامل و همفکری با این افراد از این ظرفیت و پتانسیل مناسب در راستای رفع مسائل و مشکلات این منطقه بايد استفاده نمود.

سرپرست فرمانداري يزد در پايان با تأكيد بر اولويت بندي مشكلات اظهار داشت: با شناسايي، اولويت بندي ، برنامه ريزي جامع و هدفمند و تعامل و همكاري مي توان مسائل اين بخش را مرتفع نمود.

در اين ديدار بخشدار و رؤساي شوراهاي اسلامي شهر و روستا به ارائه نظرات و ديدگاه هاي خود در راستاي رفع مسائل و مشكلات بخش زارچ پرداختند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.