برنامه پایگاه های فعال اهدای خون در شب های قدر اعلام شد.

 اعلام پایگاه های فعال اهدای خون در شب های قدر

به گزارش روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی در ایام شبهای قدر مورخ 4 و 6 و 8 تیر ماه جاری پایگاه های اهدای خون مشهد مقدس از ساعت ۲۱:۱۵ تا ۱:۳۰ بامداد روز بعد آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون خواهند بود.
در این گزارش ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع)، با اشاره به کاهش اخیر ذخایر انواع فراورده های خونی استان از همه مردم نیکوکار دعوت گردیده تا با مراجعه به پایگاه ها و اهدای خون به کمک بیماران نیازمند بشتابند.
روابط عمومی انتقال خون استان با تاکید بر اینکه نیاز به خون همیشه هست، از داوطلبان ایثارگر اهدای خون درخواست نمود تا اهدای خون را منوط بر مناسبتها، از جمله شبهای قدر ننموده و با مراجعه در همه ایام سال به این اقدام خداپسندانه اهتمام ورزند.
روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی با اعلام اینکه در حال حاضر نیاز به همه گروه های خونی هست، تاکید نمود که روزه داری با اهدای خون منافات ندارد و داوطلبان میتوانند ساعتی پس از افطار برای اهدای خون اقدام نموده و پس از آن تا سحر مایعات بیشتری صرف نمایند .  پایگاه های اهدای خون مشهد شامل پایگاه امام رضا(ع) واقع در میدان شریعتی (تقی اباد) ابتدای خیابان دانشگاه – پایگاه امید واقع در نیش خیابان شیرازی 3 طبقه منهای یک مجتمع تجاری و اقامتی امید – اتوبوس سیار واقع در باب الرضا (ع) از ورودی خیابان تهران به حرم مطهر – پایگاه شهید کریمی واقع در بلوار شریعتی 28 منطقه قاسم آباد – پایگاه میلاد واقع در بلوار استقلال بین استقلال 2 و 4 هستند . همچنین در گزارش روابط عمومی انتقال خون استان اعلام گردیده است که پایگاه اهدای خون شهرستان های قوچان ، تربت حیدریه ، سبزوار ، گناباد و نیشابور نیز در شبهای قدر ساعتی پس از افطار آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون خواهند بود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.