مشاور ترامپ تاکید کرد که امضا شدن بسته حمایت نظامی از رژیم صهیونیستی در دوره ریاست جمهوری ترامپ بهتر بوده و اسرائیل باید تا آن موقع صبر کند.

اسرائیل تا ریاست جمهوری ترامپ صبر کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، یکی از مشاوران «دونالد ترامپ» نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد که امضا شدن بسته حمایت نظامی از رژیم صهیونیستی در زمانی که ترامپ رئیس جمهور باشد، بهتر است.

«دیوید فریدمن» مشاور ارشد این میلیاردر جمهوری‌خواه تاکید کرد که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی باید تا زمان انتخاب شدن ترامپ به ریاست جمهوری صبر کند تا بسته حمایت نظامی آمریکا از اسرائیل امضا شود.

فریدمن در مصاحبه با شبکه دو رژیم صهیونیستی گفت که قرارداد حمایت نظامی دو دوره رئیس جمهوری ترامپ برای اسرائیل مفیدتر خواهد بود و به این رژیم کمک خواهد کرد تا برتری کیفی‌اش نسبت به دیگر کشورهای منطقه را حفظ کند.

وی با اطمینان دادن درباره افزایش میزان این بسته حمایتی از سوی ترامپ، افزود: «بسته حمایتی مطمئنا لغو نخواهد شد...زیرا اسرائیل باید از نظر فناوری و نظامی در منطقه برتری داشته باشد.»

این در حالی است که ترامپ پیشتر خواستار کاهش کمک‌های نظامی آمریکا به متحدانش شده بود و حتی گفته بود اسرائیل باید هزینه حمایت‌های نظامی را که از واشنگتن دریافت می‌کند، بپردازد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.