قدس آنلاین – سبزوار : امام جمعه ششتمد گفت: شب قدر از هزار ماه برتر است و هر کار نیکی و عبادتی در این شب ها ارزش مضاعفی دارد.

شب قدر فرصت خانه تکانی دلها است

حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی ثباتی مقدم در گفت و گو با خبرنگارقدس آنلاین در سبزوار با بیان اینکه شب قدر شب توبه و عنابه و خانه تکانی است افزود : باید از خدا بخواهیم که توفیق کسب فیض و درک ارزش شب قدر را به ما عطاء نماید.

وی با اشاره به اینکه باید در این شب عزیز تلاش کنیم تا فرصت خانه تکانی دل برایمان فراهم گردد ادامه داد : اولین شهید محراب قرآن را نسخه شفا بخش برای مؤمنین عنوان کرده است و بدون تردید شب های قدر شب های قرآن است.

  استاد حوزه علمیه سبزوار با گرامیداشت شهادت حضرت علی(ع) تصریح کرد : قرآن بهار دلهاست و  قطعا دلهای زنگار زده ما را جلاء می بخشد .

امام جمعه ششتمد مأنوس شدن با قرآن را علاج تهاجم فرهنگی دشمن برشمرد و یادآورشد قرآن مرجع سعادتمندی انسان است .

وی با تاکید بر اینکه شهید مظلوم دکتر بهشتی یک عالم مجاهد و متعهد انقلابی بود اظهار داشت :ایشان در حوزه در حد اجتهاد و در دانشگاه نمونه یک انسان و استاد کامل بود.

حجت الاسلام ثباتی مقدم از شهید بهشتی بعنوان یک انسان وارسته و یک عالم فرزانه یاد کرد و اضافه نمود :  این شهید بزرگوار در شورای انقلاب و شکل گیری بسیاری از نهادهای انقلابی نقش بسزایی داشتند و تحقیقا این شهید  والا مقام معمار دستگاه قضا در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد. /    انتهای پیام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.