قدس آنلاین: امام جمعه بجنورد تاکید کرد: زمان جمع آوری زکات فطریه باید بیشتر مراقب سوء استفاده گران و شیادان بود.

زمان جمع آوری فطریه مراقب سوء استفاده گران باشید

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در جلسه شورای زکات فطریه خراسان شمالی گفت: سال گذشته زمان جمع آوری فطریه نقایصی نسبت به سنوات گذشته وجود داشت که باید علت و منشاء این نقایص شناسایی و راهکارهای لازم اندیشیده شود.
وی افزود: هدف از برگزاری جلسات شورای زکات فطریه خراسان شمالی، شناسایی نیازمندان واقعی و احقاق حقوق نیازمندان است.
وی اظهار داشت: برخی افراد از ازدحام و حضور بسیار جمعیت در روز عید فطر سوء استفاده می کنند و با در دست داشتن کیسه ای تحت عنوان کمک به خیریه از شهروندان فطریه جمع آوری می کنند.
حجت الاسلام یعقوبی تاکید کرد: زمان جمع آوری زکات فطریه باید بیشتر مراقب سوء استفاده گران و شیادان بود تا حقی از نیازمندان تضییع نشود.
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در این جلسه گفت: سال گذشته در ٢۵ پایگاه بهزیستی، هزار و ٢۰۰ پایگاه کمیته امداد و پنج مرکز خیریه بالغ بر دو میلیارد و ١٧٣ میلیون ریال زکات فطریه جمع آوری شد.
عباس اهرابی افزود: امسال هزار و ۵۰ پایگاه جمع آوری فطریه در خراسان شمالی راه اندازی خواهد شد.
مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی نیز در این جلسه اظهار داشت: شرایط مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان نسبت به مددجویان کمیته امداد در مناطق شهری و روستایی متفاوت تر است و از این جهت در توزیع کمک‌های به موقع باید عدالت رعایت شود.
رضا اله وردی گفت: در حال حاضر ۶۰ درصد جامعه هدف بهزیستی استان را معلولین تشکیل می‌دهند که باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرند

انتهای خبر/..

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.