قدس آنلاین -اراک-الهه موحد: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی سخنران مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در اراک است.

راهپیمایی روز جهانی قدس با سخنرانی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

حجتالاسلام عباس هاشمی بااشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس اظهار داشت: جمعه آخر ماه رمضان که از سوی بنیانگذار کبیرانقلاب اسلامی(ره) به نام روز جهانی قدس نام گرفته امسال با حملات وحشیانه و یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی همراه شده که این نشانگر زیر پا گذاشتن همه خطوط قرمز امت اسلامی از سوی این رژیم جنایتکار جعلی صهیونیستی است.

وی افزود: از تمام مردم سرزمین علم و ادب استان مرکزی گروه‌های سیاسی، صنوف مختلف، دانشگاهیان و فرهنگیان، طلاب، دانشجویان و دانش‌آموزان درخواست دعوت می کنیم با حضور منسجم و دشمن‌شکن خود در تظاهرات روز جهانی قدس یک بار دیگر عزم ملی امت متحد ایران اسلامی برای آزادی قبله نخست مسلمانان از زیرسلطه جور و جنایت صهیونیست اشغالگر به نمایش بگذارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی بااشاره به برنامه‌های ویژه این روز در استان مرکزی گفت: به منظور برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس 12 ستاد در سطح شهرستان‌های استان تشکیل شده است که امیدواریم با برنامه‌ریزی درست انجام شده در استان شاهد برگزاری مراسمی باشکوه باشیم.

وی افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و در همین راستا راه‌اندازی 30 ایستگاه نقاشی در روز جهانی قدس و در مسیر حرکت راهپیمایی روز جهانی قدس از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این روز است.

هاشمی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های در نظر گرفته شده در این روز افتتاح 35 نمایشگاه عکس و کاریکاتور است که در روز جهانی قدس افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

هاشمی بااشاره به برنامه‌های روز جهانی قدس گفت: راهپیمایی روز جهانی در شهر اراک هم‌زمان با سراسر استان مرکزی ساعت 11 صبح روز جمعه 11 تیرماه از مسیر میدان شهداء، پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل‌الله نوری، میدان سرداران به سمت مصلی بیت‌المقدس برگزار می‌شود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.