نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس با بیان اینکه آمریکا و کشورهای غربی بر جنایات فراوان رژیم صهیونیستی چشم‌ بسته‌اند، بر لزوم حضور فعال در همه موقعیت‌ها و نشان دادن چهره واقعی این رژیم به جهانیان تاکید کرد.

نباید اجازه دهیم رژیم صهیونیستی در افکار عمومی جهان تطهیر شود/ حمایت از حزب‌الله، حمایت از امنیت ایران است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، حمید گرمابی با اشاره به گسترش تروریسم در جهان و منطقه اظهار کرد: شرایط امروز منطقه ما به نحوی است که اغلب کشورهای اطراف از قبیل عراق، سوریه، یمن و حتی لبنان و ترکیه و از این‌سو افغانستان و تا حدودی پاکستان به‌ نوعی تحت نفوذ تروریسم قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: البته این نفوذ در کشورهای عراق، سوریه و یمن همراه با تحرکات و اقدامات خسارت‌بار بیشتری توسط نیروهای تروریسم نسبت به سایر کشورها همراه است.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس با اشاره به ناامنی و آشوب‌زده بودن منطقه تصریح کرد: خوشبختانه کشور اسلامی ما تحت هدایت مقام معظم رهبری و هوشیاری نیروهای انتظامی، ارتش و سپاه پاسداران و دولت مقتدر و به‌ویژه هم‌بستگی و حمایت و حضور مردم در امنیت کامل قرار دارد و قطعاً این هم‌بستگی و وحدت مردم و نمایش این همدلی در روز قدس به جهانیان و به‌خصوص کشورهای غیر دوست، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

گرمابی تأکید کرد: یقیناً ملت غیور و مسلمان ایران این اهمیت را به‌خوبی دریافته‌اند و نمایش عظیمی از این اتحاد و هم‌دلی را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و در اعتراض به ظلم آشکار رژیم غاصب اسرائیل به جهانیان نشان خواهند داد.

وی ادامه داد: باید گفت متأسفانه علیرغم اینکه مستندات فراوان و غیرقابل‌انکاری از رژیم اسرائیل به‌عنوان بزرگ‌ترین تروریسم دولتی و حامی جدی تروریسم و ناامنی در منطقه و جهان وجود دارد، آمریکا و سایر کشورهای غربی چشم بر این حمایت آشکار بسته‌اند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی ما باید بتوانیم حضور مؤثر خود را در فضاهای مختلف بین‌المللی ازجمله حضور مؤثر رسانه‌ای حفظ و تقویت نماییم.

گرمابی با بیان اینکه باید بتوانیم با حضوری فعال و همه‌گیر در موقعیت‌های مناسب مجازی و واقعی و با زبان و ادبیات بین‌المللی، چهره واقعی رژیم اسرائیل را به جهانیان نشان دهیم، تصریح کرد: نباید اجازه دهیم کشورهای حامی این رژیم به‌سادگی این رژیم را در مقابل افکار عمومی جهان تطهیر کنند.

وی گفت: زمانی که بتوانیم در این‌گونه میدان‌ها، روشنگری منطقی و وسیعی ایجاد نماییم، افکار عمومی جهان نیز تا حد مؤثری علیه رژیم اسرائیل با ما همراه خواهند شد و خیلی از اقدامات بعدی امکان‌پذیر خواهد بود.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس حمایت از حزب‌الله را به‌عنوان نیروی مشروع مردمی و محور اصلی مقاومت در منطقه در برابر رژیم غاصب اسرائیل، حمایت از امنیت ایران اعلام کرد و با اشاره به سیاست‌های عربستان و قطر در تغذیه تروریسم منطقه، افزود: هر شخصی که حداقل اطلاعات سیاسی داشته و اخبار منطقه را پیگیری کرده باشد می‌داند که عربستان و قطر از حامیان اصلی تروریسم در منطقه هستند و همین کشورها همراه با حامیان دیگر خود، مدعی و معترض به حمایت ایران از حزب‌الله هستند که به‌عنوان یک نیروی مقاومت مردمی در برابر اشغال سرزمین و وطنشان درصحنه حضور دارند.

گرمابی تأکید کرد: ما باید در جبهه‌های رسانه‌ای دنیا تلاش کنیم تا بتوانیم این تفاوت آشکار و بارز را در افکار عمومی جهان نشان دهیم.

وی خاطرنشان کرد: از ملت مسلمان و شهیدپرور ایران و به‌خصوص مردم انقلابی شهرستان‌های نیشابور و فیروزه درخواست دارم، روز جمعه، روز قدس، بار دیگر اتحاد و هم‌پیمانی خود را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین با صدایی بلند فریاد بزنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.