امام جمعه مشهد گفت: دشمنان اسلام اعم از آمریکا و غربی ها به دنبال آن هستند که جبهه مقاومت ضد صهیونیستی با محوریت ایران را از بین ببرند.

دشمنان به دنبال نابودی جبهه مقاومت ضد صهیونیستی هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، آیت الله سید احمد علم الهدی روز پنجشنبه در سلسله مباحث تفسیر سوره ممتحنه افزود: دشمنان تلاش می کنند بین ایران و جبهه مقاومت جدایی ایجاد کنند و می دانند وقتی ایران کنار برود، این جبهه نابود خواهد شد.
وی اظهار کرد: امروزه سران برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی هماهنگ شده اند، به طوریکه جبهه حامی صهیونیست ها توسط عرب ها و به ویژه عربستان و حکومت آل سعود هدایت می شود.
وی گفت: در این شرایط نمی توانیم مبانی دینی و اصولی خود را نادیده بگیریم و نمی توانیم با جریانی که اساس آن بر نابودی و براندازی اسلام بنیانگذاری شده است تساهل و تسامح داشته باشیم.
امام جمعه مشهد با بیان اینکه جنگ امروز همانند جنگ 'احزاب' در تاریخ اسلام است، افزود: در آن زمان بعد از سه هزار سال که یهودی ها با عرب ها دشمن بودند، برای اینکه پیغمبر اسلام (ص) را از بین ببرند، دست به دست هم دادند.
وی اظهار کرد: اکنون دولت اسلام ستیز و مسلمان کش عربستان با رژیم صهیونیستی دست به دست هم داده اند تا اسلام ناب و جبهه مقاومت را نابود سازند.
وی گفت: اگر امام راحل روز برائت از مشرکین و روز آزادی قدس را اعلام نمی کردند، امروز جبهه مقاومت ضد صهیونیستی وجود نداشت.
آیت الله علم الهدی ادامه داد: امروز مسئله مقابله با رژیم صهیونیستی در روز قدس به عنوان حرکت شرعی از مبنای دینی با محوریت آیات سوره ممتحنه و برائت از مشرکین اهمیت بسیار داشته و از قداست خاصی برخوردار است. 
وی افزود: مسلمان هایی که نسبت به بندگی خدا در ماه رمضان و مسائل روز اسلام بصیرت دارند، می دانند که شرکت نکردن در راهپیمایی روز قدس دهن کجی عامدانه نسبت به خدا و قداست ماه رمضان است. 
سلسله جلسات تفسیر آیات سوره ممتحنه در طول ماه مبارک رمضان هر روز در حسینیه مشهد برپاست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.