قدس آنلاین-گیلان-مریم غلام پور : رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از برگزاری دومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه های برتر در حوزه ایثار و شهادت خبر داد.

برگزاری دومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر حوزه ایثار و شهادت

ایوبی با اشاره به اعلام فراخوان دومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر در حوزه ایثار و شهادت، گفت:تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تحقق پیشرفت­‌های چشمگیر در عرصه ترویج این فرهنگ والا، با همراهی، همفکری و نقدهای سازنده رسانه‌ها برای تنویر افکار عمومی و همچنین اصلاح برنامه‌ها، امکان پذیر بوده و ادامه این راه برای به ثمر نشستن سیاست‌ها و برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران نیازمند تلاش مؤثر رسانه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور ارج نهادن به زحمات و تلاش­های بی شائبه  اصحاب رسانه و نیز شناسایی نقاط قوت و ضعف فعالیت‌های خبری و اطلاع رسانی، دومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر حوزه ایثار و شهادت را در دو بخش سراسری و استانی برگزار می‌کند.

ایوبی، زمینه‌سازی جهت تقویت روند هم‌اندیشی و همکاری فعالان رسانه ای و بنیاد شهید و امور ایثارگران،تبادل تجربیات و تلاش مشترک برای رفع موانع، توسعه همکاری و تقویت تعاملات دو سویه موثر برای دستیابی به یک گفتمان رسانه ای عمیق، پایدار، اثربخش و منطبق بر اقتضائات امروز را از جمله اهداف برگزای این جشنواره عنوان کرد.

رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت:بازشناسی،معرفی و تقدیر از موفق ترین فعالان حوزه ایثار و شهادت،شناسایی، معرفی و الگوسازی از بهترین مصادیق فعالیت خلاق، مبتکرانه، موفق، پرمخاطب، پرمحتوا، جذاب و ماندگار در عرصه فعالیت های رسانه ای مرتبط با ایثار و شهادت،افزایش انگیزه در خبرنگاران و اصحاب رسانه برای فعالیت و تعامل گسترده تر در حوزه ایثار و شهادت از دیگر اهداف این جشنواره است.

وی با بیان اینکه این جشنواره در بخش خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع رسانی و خبری، مطبوعات،سیمای جمهوری اسلامی ایران و صدای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود، افزود: خبر، گزارش خبری مکتوب در خبرگزاری‌ها و مطبوعات و یا گزارش‌های خبری که به صورت صوتی تصویری از صدا یا سیمای جمهوری اسلامی پخش شده است، مصاحبه، مقاله و یادداشت، عکس خبری و برنامه تولیدی در صدا یا سیما موضوعات قابل بررسی در این دوره از جشنواره هستند.

ایوبی تصریح کرد:شرکت‌کنندگان در جشنواره باید عضو یکی از رسانه‌های معتبر و رسمی کشور و یا استان باشد؛ کلیه خبرنگاران و اصحاب رسانه که در سال 1394 در خصوص فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و حوزه ایثار و شهادت فعالیت کرده باشند می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند. آثار رسانه‌های سراسری و استانی به صورت جداگانه بررسی خواهند شد.

رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان  یادآور شد: ثبت‌نام در این جشنواره به صورت اینترنتی بوده و شرکت کنندگان می‌توانند با مراجعه به لینک جشنواره به آدرس jashnvareh.hayat.ir/jashnvare  و تکمیل دقیق فرم، در دومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر در حوزه ایثار و شهادت ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه اختتامیه این جشنواره در تاریخ 18 مرداد ماه 1395 برگزار می‌شود،گفت:آخرین مهلت دریافت آثار و تکمیل فرم ثبت نام در جشنواره 26 تیر ماه 1395 است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.