قدس آنلاین -غلام پور : مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت گفت: دلیل آتش‌سوزی ساختمان بیمارستان رازی رشت اتصالی در سامانه سیم‌کشی برق از ناحیه هواکش نصب شده در اتاق سنگ‌شکن بود.

اتصالی در سامانه سیم‌کشی برق دلیل آتش‌سوزی ساختمان بیمارستان رازی رشت بود

بابک رمضانی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از محل حریق ساختمان بیمارستان رازی این شهر، دلیل این آتش‌سوزی را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه شب گذشته حادثه آتش‌سوزی ساختمان بیمارستان رازی رشت به ستاد فرماندهی 125 آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد، افزود: 22 نیروی آتش‌نشان برای مهار آتش به بیمارستان اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت اعزام نیروها را از محل سه ایستگاه آتش‌نشانی عنوان کرد و گفت: هشت دستگاه خودروی اطفای حریق نیز به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های صورت گرفته دلیل آتش‌سوزی بخش سنگ‌شکن بیمارستان رازی رشت مشخص شد، ادامه داد: دلیل این آتش‌سوزی ناشی از اتصالی در سامانه سیم‌کشی برق از ناحیه هواکش نصب شده در اتاق سنگ‌شکن بود.

رمضانی با تأکید بر اینکه از سامانه سیم‌کشی برق مراکز درمانی باید بازدید ایمنی به صورت دوره‌ای صورت گیرد، خاطرنشان کرد: آتش‌سوزی در بیمارستان رازی رشت هشدار جدی است که نباید نادیده گرفته شود.

وی حادثه آتش‌سوزی ساختمان سنگ‌شکن بیمارستان رازی رشت را بدون آسیب جانی دانست و یادآور شد: کارشناسان ذی‌صلاح میزان خسارت وارده به این مکان را مورد بررسی قرار می‌دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.