نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان بر ضرورت برخورد جدی دولت و همچنین سایر قوا با موضوع حقوق نجومی تأکید کرد و گفت: مردم از دولت انتظار دارند این موضوع را به‌صورت جدی پیگیری کند تا در جامعه شاهد اجرای عدالت باشیم.

  مردم انتظار دارند که دولت موضوع حقوق نجومی را پیگیری کند/انشاالله روزی مرگ داعش را جشن بگیریم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در آیین اقامه نماز عید سعید فطر که در مصلی بزرگ شهرستان سمنان برگزار شد اظهار داشت: موضوع دریافت حقوق نجومی از سوی برخی افراد ذهن مردم را درگیر کرده است و مردم از دولت و سایر قوا انتظار دارند این موضوع به جد پیگیری شود.

وی بابیان اینکه قوای سه‌گانه باید پیگیر این موضوع باشند به بیانات رهبر معظم انقلاب در این خصوص اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب بر ضرورت پیگیری دریافت حقوق نجومی از سوی برخی افراد تأکید کرد.

امام‌جمعه سمنان بابیان اینکه برپایی عدالت یکی از موضوعات مهم در دین اسلام است خاطرنشان کرد: در جامعه اسلامی مناسب نیست که عده‌ای حقوق نجومی دریافت و عده‌ای نیز دارای حداقل دستمزد باشند.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به حقوق ناچیز معلمان گفت: برخی معلمان و فرهنگیان در کشور بعد از سالها تدریس همچنان حقوق اندکی دارند و عده متأسفانه اینگونه حقوق غیر متعارف دریافت می‌کنند که این موضوع با عدالت در دین اسلام همخوانی ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در جمع مردم سمنان با اشاره به فعالیت‌های گروه‌های تروریستی و تکفیری داعش گفت: امیدواریم روزی مرگ داعش را جشن بگیریم و این گروه تروریست از صحنه روزگار محو شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با محکوم کردن اعمال این گروه تروریستی گفت: انشاالله روزی می‌رسد که همه مرگ داعش را جشن می‌گیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.