تیم ملی فوتبال پرتغال با شکست فرانسه در وقت های اضافه قهرمان رقابتهای یورو ۲۰۱۶ شد.

پرتغال قهرمان یورو شد/ فرانسه در بهت شکست خانگی

به گزارش قدس آنلاین، دیدار نهایی رقابتهای یورو ۲۰۱۶ را تیم های ملی فوتبال فرانسه و پرتغال برگزار کردند که طی آن تیم ملی پرتغال با حساب یک بر صفر از سد حریف خود گذشت و قهرمانی در این رقابتهای را جشن گرفت. تنها گل این دیدار را ادر در دقیقه ۱۰۹ به ثمر رساند. این بازی در وقت های معمول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نیمه اول این دیدار تحت تاثیر مصدومیت رونالدو قرار گرفت. در دقیقه ۷ بازی مصدومیت رونالدو همه پرتغالی ها را نگران کرد اما او به میدان برگشت. در دقیقه ۱۰ گریزمان با ضربه سر خود فرانسه را تا آستانه گل پیش برد ولی پاتریسیو با نوک انگشتان دست مخالف توپ را به کرنر فرستاد. در ادامه بازی کریستیانو رونالدو به مربیان پرتغال اعلام کرد که توان ادامه بازی را ندارد و در دقیقه ۲۵ با چشمانی اشکبار تعویض شد.

در شروع نیمه دوم گریزمان در دقیقه ۶۶ بار دیگر خطرساز شد و این بار ضربه سر او میلیمیتری از روی تیر افقی دروازه پرتغال به بیرون رفت. پرتغال که در نبود رونالدو چندان دست و پا بسته نبود در دقیقه ۸۱ روی ضربه نانی شانس خود را امتحان کرد که لوریس واکنش خوبی نسبت به این ضربه داشت. سپس نوبت به سیسوکو رسید که به سمت دروازه پرتغال ضربه بزند که توپ او هم گل نشد.

در دقیقه ۹۲ بازی ضربه ژینیاک به تیر دروازه پرتغال اصابت کرد اما گل نشد تا در پایان وقت معمول بازی تساوی بدون گل را شاهد باشیم و کار به وقت های اضافه کشیده شود. وقت اول اضافه اتفاق خاصی را بدنبال نداشت.

در دقیقه ۱۰۷ تیر دروازه فرانسه روی یک ضربه کاشته به لرزه در آمد و در دقیقه ۱۰۹ ادر با حرکتی انفرادی و شوتی زمینی از پشت محوطه جریمه دروازه تیم فرانسه را گشود تا بهت ورزشگاه سنت دنیس را فرا گیرد. خروس ها که شوکه شده بودند در ۱۰ دقیقه باقی مانده دست به حملاتی احساسی زدند اما پرتغالی ها با چنگ و دندان از گل زده خود دفاع کردند و قهرمانی را از آن خود کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.