دبیر ستاد طرح تربیت حافظان قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: عده‌ای هستند که امکان حضور در طرح حضوری و مجازی حفظ قرآن را ندارند، سازمان برای این عده بسته‌ای را فراهم کرده تا آنان حتی از راه دور هم بتوانند از این فرصت برای حفظ قرآن کریم بهره ببرند.

حفظ قرآن بدون حضور در کلاس!

حجت‌الاسلام سید محمدکاظم موسوی متقی، دبیر ستاد طرح تربیت حافظان قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، با بیان این مطلب که سازمان اوقاف و امورخیریه در بحث حفظ قرآن کریم امکانت مختلفی را برای کسانی که علاقه‌مند به حفظ قرآن‌اند، فراهم کرده است، گفت: در کنار کلاسهای حضوری، کلاسهای مجازی حفظ قرآن هم وجود دارد، اما عده هستند که امکان حضور در هیچ یک از این دو کلاس برایشان میسر نیست، سازمان برای این عده بسته‌ای را فراهم کرده تا آنان حتی از راه دور هم بتوانند از این فرصت برای حفظ قرآن کریم بهره ببرند.

دبیر ستاد طرح تربیت حافظان قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: بسته‌ای که سازمان برای این گروه از علاقه‌مندان به حفظ قرآن تهیه کرده، در حوزه حفظ موضوعی قرآن است که همزمان با مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران، از آن رونمایی شد.

وی درباره محتویات این بسته کمک آموزشی گفت: این بسته کمک آموزشی شامل کتاب 300 موضوع حفظ قرآن، راهنمای حفظ موضوعی و نرم‌افزاری شامل 12 هزار سوال کاربردی است.

 

حجت‌‌الاسلام موسوی متقی با اشاره به قیمت این بسته آموزشی و نحوه تهیه آن گفت: این بسته کمک آموزشی با تخفیف 50 درصد با قیمت 50 هزار تومان به فروش می‌رسد و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه آن پس از واریز مبلغ مذکور به شماره حساب 0103668464007 بانک ملی  به نام سازمان اوقاف و امور خیریه، دفتر امور دینی، اسکن فیش آن را به آدرس ایمیل quranhefz.ir@gmail.com  ارسال کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.