قدس آنلاین: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: توجه ویژه‌ای به برنامه‌های شهرستان‌های استان داشته‌ایم و ۴۶ نوع ماده معدنی در خراسان رضوی شناسایی شده است.

۴۶ نوع ماده معدنی در خراسان رضوی شناسایی شده است

به گزارش قدس آنلاین، راضیه علیرضایی در همایش بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن که در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، اظهار داشت: یکی از رویکردهایی که به‌طور دائم پیگیر هستیم بحث تولید از آغاز تا لحظه مصرف است.
وی افزود: در مجموعه سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نقشه راهی در حوزه تولید و صنعت طراحی ضده و برنامه عملیاتی این حوزه نوشته شده است و بُرش استانی برنامه ششم توسعه در حوزه صنعت و معدن نیز به تصویب رسیده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با بیان اینکه 30 برنامه حوزه تولید کشور در استان تدوین شده و فرم‌های آن جهت ارائه طرحی در کارگروه ملی تهیه گشته که ارائه شده است، خاطرنشان کرد: در بحث رونق تولید تفاهم نامه‌ای با خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی منعقد شد تا پرداخت تسهیلات هدفمند باشد و بتنواند کارکرد حوزه تولید را افزایش دهد و توجه به کیفیت محصول بدون توجه به ساختار مدیریتی فاقد نتیجه مطلوب است.
علیرضایی با باشاره به اینکه ه پروژه‌هایی که در حوزه دانشگاه کار می‌شود باید توجه بیشتری شود، تصریح کرد: در تبادل تکنولوژی باید دادوستد داشته باشیم و تنها گیرنده نباشیم و اتکاء به حوزه دانش به طور مستمر مورد توجه واقع شده است.
وی تأکید کرد: توجه ویژه‌ای به برنامه‌های شهرستان‌های استان داشته‌ایم و 46 نوع ماده معدنی در خراسان رضوی شناسایی شده است که اگر در مسیر درست حرکت کنیم به توسعه متوازن هم می‌رسیم و فرصت‌های بین‌المللی ایجاد شده نیز زمینه امید را افزایش می‌دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.