قدس آنلاین: نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: ساختار این پروژه در شرایط فعلی به خوبی ساماندهی شده، چرا که مردم هم اکنون ۸۰ درصد سهام این شرکت را از آن خود کرده اند در صورتی که مردم در گذشته نمی توانستند نسبت به این پروژه ادعایی داشته باشند.

  ساختار پدیده به خوبی ساماندهی شده است/ پدیده باید مورد حمایت دولت قرار گیرد

رمضانعلی سبحانی فر اظهار کرد: مدت زمانی که پروژه متوقف شد سهامداران صدمه خوردند اما ساختار این پروژه در شرایط فعلی به خوبی ساماندهی شده، چرا که مردم هم اکنون 80 درصد سهام این شرکت را از آن خود کرده اند در صورتی که مردم در گذشته نمی توانستند نسبت به این پروژه ادعایی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه پتانسیل مطلوبی در خصوص مبحث اشتغال زایی دارد که با یک سری از امکانات و زیرساخت های لازم می تواند این مهم را تحقق بخشد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شکوفایی و رونق پدیده بستگی به نحو مدیریت مدیر عامل و هیات مدیره جدید شرکت دارد، تصریح کرد: نمایندگان استان خراسان به منظور رسیدگی هر چه سریع تر به حل مشکلات پدیده و موسسه میزان نامه و گزارشی به وزیر کشور نوشتند و از رئیس جمهور خواستند رسیدگی به حل مشکلات پدیده را در اولویت قرار دهد.

وی ادامه داد: براساس گزارش های واصله، دارایی های پروژه پدیده می تواند پاسخگوی مطالبات سهامداران باشد ولی این که به پروژه رونق بخشیده شود و مجموعه به جایگاه مناسبی برسد بستگی به نحو مدیریت هیات مدیره شرکت دارد.

سبحانی فر با اشاره به اینکه ساماندهی پروژه پدیده کار بسیار دشواری بود، افزود: پروژه پدیده در وهله نخست باید بر اساس سازوکارهای قانونی ساماندهی شود همان گونه که تاکنون بخش عمده از آن ساماندهی شده است. این مجموعه باید براساس ملزومات قانونی مدیریت شود و پس از گذراندن این مرحله است که پروژه می تواند برای ورود به بورس اقدام کند. بهترین راهکار برای حل سریع تر معضل پدیده آن است که این پروژه در یک فضای سلامت مالی قرار گیرد تا بتواند از ظرفیت بیرونی همچون بورس استفاده کند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه پدیده در گذشته سوء استفاده هایی از دستگاه های دولتی کرده، عنوان نمود: پدیده باید مورد حمایت دولت قرار گیرد و از طریق اعطای تسهیلات به تسریع حل مشکلات پدیده کمک شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وزارت کشور و دادگستری در حل مشکلات پدیده نقش مطلوبی داشتند، گفت: بر اساس تخمینها سرمایه این پروژه حدود 10 هزار میلیارد تومان ارزیابی می شود از این رو دارایی های پدیده مطالبات سهامداران را پاسخگو خواهد بود اما باید توجه داشت که ساماندهی و حل مشکلات پدیده فرصت و زمان می طلبد.

وی خاطرنشان کرد: ما نمایندگان همچنان از دولت انتظار داریم به پروژه کمک کند و در رهبری و هدایت آن نقش داشته باشد تا پروژه به سرانجام برسد و سهامداران بتوانند حقوق خودشان را دریافت کنند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.