ابوترابی در خصوص کاهش بودجه نظامی تاکید کرد: اگر روزی از توان نظامی غافل شویم و بودجه آنرا مثل بودجه امروز که از سوی دولت ارائه شد، کاهش دهیم با کاهش سایه جنگ روبرو نخواهیم بود.

انتقاد از کاهش بودجه دفاعی از سوی دولت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه 27 تیر) در نطق میان دستور ضمن اشاره به گذشت یکسال از برجام و بدعهدیهای امریکا گفت: طبق اظهارات رئیس‌جمهور قرار بر این بود که به محض اجرایی شدن برجام تمام پولهای بلوکه شده برگردد اما اکنون شاهد هستیم پس از گذشت شش ماه از اجرایی شدن برجام نه تنها پولهای بلوکه شده برنگشته بلکه هر چند وقت، مقداری از آنها بلوکه می‌شود.

وی در ادامه افزود: رفع تحریمها و گرفتن تعهد کتبی از طرف امریکایی از شروط مقام معظم رهبری بود که به آنها عمل نشد.

نماینده مردم نجف آباد درباره بدعهدیهای طرف مقابل بیان کرد: ما به تعهداتمان عمل و راکتور اراک را بتن کردیم اما هنوز امریکا به تعهداتش عمل نکرده است.

وی درباره دستاورد برجام برای ایران، تصریح کرد: برجام برای ما یک دستاورد بزرگ داشت که هیچگاه به امریکا و سایر قدرتها نباید اعتماد کرد و دیپلماسی لبخند در مقابل امریکا جوابگو نیست بلکه دیپلماسی مقاومت در مقابل قدرتها برای ما دستاورد دارد. بالاخره برجام خوب یا بد انجام شد اما باید در این بار دقت کنیم که برای نظام اسلامی مشکل‌ساز نشود.

ابوترابی در خصوص کاهش بودجه نظامی، تاکید کرد: اگر روزی از توان نظامی غافل شویم و بودجه آنرا مثل بودجه امروز که از سوی دولت ارائه شد، کاهش دهیم با کاهش سایه جنگ روبرو نخواهیم بود.

وی خطاب به حجت الاسلام روحانی گفت: آقای رئیس‌جمهور! حدود 30 درصد مشکل اقتصاد ما به خاطر تحریم هاست 70 درصد آن مشکل داخلی است.

نماینده مردم نجف آباد از نقدینگی حدود 1000 میلیارد تومان خبر داد و ادامه داد: اگر این حجم از نقدینگی را به سمت ایجاد اشتغال هدایت کنیم برای بسیاری از جوانانمان اشتغال ایجاد می‌شود.

وی در پایان افزود: اگر اعتماد مردم جلب شود مردم ما مانند هشت سال دفاع مقدس در صحنه حاضر شده و در برابر مشکلات مقاومت می‌کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.