با ما همراه باشید تا پرطرفدارو جذاب ترین بازی های اندرویدی که شما را ساعت ها سرگرم خود می کند را به به شما معرفی می کنیم.

 این بازی ها واقعا معتادتان می کند!
به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران،، اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که علاقمند به بازی های ساده و اما در عین حال جذاب و پراز ماجرا هستید همراه ما باشید چرا که می خواهیم پرطرفدارترین بازی های اندروید که در عین ساده بودن شما را ساعت ها درگیر خودش می کند را به شما معرفی کنیم.
 
این بازی ها واقعا معتادتان می کند
 
 
Piano Tiles 2
 
این بازی دنباله بازی پیانو تایل کلین مستر (Clean Master) است ،در این بازی نباید به کاشی های سفید ضربه بزنید. پیانو تایل ۲ بازی جدید است و کیفیت صدا بهتری دارد. همچنین شامل رقابت جهانی است که باعث افزایش هیجان بازیکنان می شود.
قوانین این بازی ساده بسیار مشخص است و بازیکنان فقط باید بر روی کاشی سیاه ضربه بزنند و از وارد کردن ضربه بر قسمت های دیگر خودداری کنند.
 
این بازی ها واقعا معتادتان می کند
 
 
Crossy Road
 
در این بازی ، بازیکنان بازی را با جوجه های ناهشیاری شروع می کنند که باید از جاده، رودخانه یا هر چیزی که سر راهش قرار می گیرد عبور کنند. هدف بازی این است که تا جایی که می توان زنده ماند و به طلا رسید که کلیدی است برای آزاد کردن شخصیت های دیگر.
در آخرین به روز رسانی بازی، حالتی افزوده شده که چندین بازیکن می توانند به طور همزمان با هم بازی کنند. شیوه استفاده از این روش این گونه است که بازیکنان می توانند به یک شبکه وای فای وصل شوند و در لحظه با دو یا چهار نفر بازی کنند.
 
این بازی ها واقعا معتادتان می کند
 
 
 
Smash Hit
 
 
این بازی ها واقعا معتادتان می کند
 
در این بازی مسابقه ای، دو بازیکنان به طور نامحدود برای از بین بردن موانع باید به صفحه ضربه بزنند و شلیک کنند. این ضربه زدن آن ها باعث شلیک و نابودی موانع می شود.
گفتنی است ؛ مهمات بازیکنان محدود است، از این جهت نباید گلوله هایشان را برای پیشبرد بازی به هدر دهند.
 
Stack
 
این بازی ها واقعا معتادتان می کند
 
استک یک بازی بی پایان پشته سازی از کچاپ است. بازیکنان باید در زمان مناسب ضربه بزنند و قطعات پشته را تا بلندترین ارتفاع ممکن روی هم قرار دهند. اگر بازیکنان در زمان نامناسب ضربه بزنند قطعه جدید در یک راستا با قطعات زیرین قرار نمی گیرد و همین کار پشته سازی را سخت می کند.
شما می توانید این بازی را به طور رایگان از Google Play دانلود کنید. حجم فایل ۲۶ مگابایت است و می توانید آن را در دستگاه های اندروید ۳٫۰ یا بالاتر بازی کنید.
 
Subway Surfers
 
 
این بازی ها واقعا معتادتان می کند
 
این بازی ،  یک بازی بی پایان در ژانر دوندگی است که توسط کیلوو (Kiloo) بسط یافته و در ایران هم طرفداران بسیاری دارد. کیلوو می گوید: "با حداکثر سرعت از مترو عبور کنید و در برابر قطارهای پیشرو جا خالی دهید. به جیک کمک کنید، تریکی و بقیه اعضای گروه از دست پلیس و سگش فرار می کنند.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.