قدس آنلاین- یزد: معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان از شناسایی یک کارگاه غیرمجاز تولید داروهای تقلبی بدنسازی و کشف بیش از هزار و ۳۰۰ قلم انواع قرص و مکمل های غیرمجاز خبر داد.

کشف بیش از هزار و ۳۰۰ قلم داروهای بدنسازی غیرمجاز در یزد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سرهنگ "حسین فروزانی" اظهارداشت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک کارگاه غیرمجاز تولید دارو و مکمل های بدنسازی در شهر یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی، کارگاه موردنظر را در بلوار دانشجوی شهر یزد شناسایی و پس از هماهنگی قضائی و اخذمجوز به بازرسی از این کارگاه پرداختند.

فروزانی تصریح کرد: در بازرسی از این کارگاه تولیدی، بیش از هزارو 300 قلم انواع داروهای غیرمجاز شامل؛ هزار عدد قرص های لاغری و چربی سوز، 200 عدد آمپول هورمونی، 91 قوطی بسته بندی شده مکمل های ورزشی، 584 کیلو مواداولیه پودرهای بدنسازی، 500 عدد برچسب آماده با مارک های خارجی و همچنین چهار دستگاه دوخت و پلمب کشف شد.

وی ضمن اشاره به دستگیری یک متهم  در این راستا افزود: تمامی داروهای کشف شده غیرمجاز بوده که برای رسیدگی بیشتر در این خصوص به سازمان غذا و داروی استان تحویل داده شد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان یزد در پایان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از فعالیت این کارگاه های غیرمجاز، مراتب را از طریق تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند.

 

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.