وبسایت «واکس» در مطلبی نوشت: انتخاب تیم کین (کِین) به عنوان نامزد معاونت ریاست جمهوری از سوی کلینتون عده ای را ناراحت و ناامید کرد. برخی معتقدند وی فردی نژادپرست است. برخی نیز او را حامی نژادهای مختلف آمریکا می دانند.

کلینتون: تیم کین، بهترین حامی سفیدپوست برای رنگین پوستان

وبسایت واکس در مطلبی به بررسی گرایشات نژادی تیم کین پرداخت.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا ، پیش از این تیم کین از هولیان کاسترو، وزیر مسکن و شهرسازی آمریکا، و توماس پرز، وزیر کار آمریکا، به دلیل اسپانیایی زبان بودن به شدت انتقاد کرده بود. تیم کین همچنین سناتور کوری بوکر دموکرات، که فردی سیاه پوست است، را مورد انتقاد قرار داده است. این افراد در فهرست نامزدهای احتمالی کلینتون برای سمت معاونت رئیس جمهور حضور داشتند.

برخی معتقدند انتخاب کین در جهت جلب توجه رای دهندگان سفیدپوست در آمریکا صورت گرفته است. ستاد انتخاباتی کلینتون سعی دارد تیم کین را فردی سفید پوست با مواضعی اعتدال گرا معرفی کند. 

با این حال، تیم کین به طور عادی در سخنرانی های خود از زبان اسپانیایی نیز استفاده می کند. وی در سخنرانی های خود اعلام کرده است او و کلینتون در 100 روز اول آغاز به کار دولت، برنامه جامعی برای اصلاح قانون مهاجرت خواهند داشت.

با وجود تمام این مسائل، کین در سخنرانی های خود بسیار محتاط است. او اولین سناتوری بود که یکی از سخنرانی های خود را به طور کامل به زبان اسپانیایی ارائه کرد. این سخنرانی درخصوص موافقت با اصلاح قانون مهاجرت در سال 2013 بود.

با حذف کاسترو و پرز از فهرست نامزدهای معاونت رئیس جمهوری و انتخاب قطعی تیم کین، وی اولین سخنرانی خود را در جمع آمریکایی های هیسپانیک و لاتین ارائه کرد. او در این سخنرانی به این دسته از شهروندان آمریکایی وعده داد وی و کلینتون بهترین همراه و متحد آنها خواهند بود. کین اعلام کرد او از نگرانی ها و دغدغه های آمریکایی های لاتین آگاه است و آنها را درک می کند. 

بخش زیادی از سخنرانی های تیم کین نیز در خصوص برابری نژادی بوده است. او و خانواده اش در جهت مبارزه با نژادپرستی تلاش های زیادی کرده اند.

ستاد انتخاباتی کلینتون تلاش می کند تیم کین را فردی فداکار، صلح دوست و مبارزی سخت کوش در برابر ناعدالتی و نابرابری معرفی کند. کلینتون با انتخاب کین در عین حال پیامی نیز به آمریکایی های سیاه پوست فرستاده است.

با این وجود، دموکرات های حامی سندرز از انتخاب هیلاری کلینتون انتقاد کردند و با مطرح کردن اظهاراتی درخصوص تمایلات تیم کین، سعی دارند او را فردی نژادپرست معرفی کنند. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.